četrtek, 25. marec 2010

Rožice: Vidimo se na Ruthinem predavanju v Ljubljani

Lansko leto sem bolj kot ne po naključju odkrila, da Ruth o aktualnih trendih pri zasaditvah rožic predava tudi v Ljubljani. In sem šla. Bilo nas je približno 15, kar me je zelo presenetilo. Pa so mi organizatorji potožili, da je vsako leto tako. Ruth je še pripomnila, da so na splošno predavanja v majhnih naseljih dosti bolje obiskana.

Organizatorjem, podjetju Vrtko, sem predlagala, da naj naredijo več reklame. In letos se je pojavil velik oglas v reviji Rože in vrt.

Torej, kaj boste počeli 14.4.2010 ob 18. uri? Ruth vedno predava tako, da ji lahko sledijo bolj ali manj izkušeni roželjubci.

Predavanje je v osnovni šoli Riharda Jakopiča, v bližini Kino Šiška. Jaz pridem in upam, da se vidimo.

Več informacij:
http://www.vrtko.si/511/pomladno-predavanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar