petek, 29. januar 2010

Zdravje: Tri zgodbice o plesni

V tem tednu sem slišala tri zgodbice, ki so vse povezane s plesnijo. Se spomnite tega prispevka o plesni?

Zgodba 1:
Stanovalci so za en teden odšli na smučanje. Nihče ni zračil, tudi gretje so zmanjšali, da bi varčevali. Ko so prišli domov, so na eni od zunanjih sten našli plesen. Šok je bil zelo velik. Ko sem slišala za to zgodbo, sem takoj vprašala, kdaj so zamenjali okna. Lansko leto, je bil odgovor, in ne, hiša nima zunanje toplotne izolacije.

Zgodba 2:
Ko je prijateljica prejšnje leto odšla na zimski dopust, tudi ni zračila. Ob prihodu domov jo je na večih stenah čakala plesen. In to v novogradnji! Kako je to mogoče? Letos je naredila drugače. Soseda je prosila, da je večkrat prezračil stanovanje med njeno odsotnostjo in težav s plesnijo ni bilo. Tako, sedaj pa hitro specite pecivo in ga odnesite k sosedovim!

Zgodba 3:
Pride mama v Murgle in pove, da ima otrok težave z astmo, da je alergičen na hišni prah in pršice. Bila sem sama, zato sem ji razložila, da ima otrok težave s plesnijo in da najdemo plesni tudi v živilih kot barvila in arome. In seveda na steni. No, mi pa imamo v kotu plesen, je gospa priznala. Hiša ni izolirana, z eno steno pa meji na gozd. In tam je plesen. Med tem, ko bo čakala na termin za prvo testiranje, bodo lahko sanirali plesen.

Upam, da vas bodo te zgodbice motivirale, da boste bolj pozorni na zračenje, na težave pri zamenjavi oken, na plesen.

1 komentar:

  1. Zgodba 4:
    Stanujemo v bloku, lega stanovanja vzhod-zahod, stene betonske, brez izolacije, okna stara, lesena. Zračimo kot obsedeni. Bilo je pred leti, ko so pozimi še kurili kot obsedeni in smo imeli v stanovanju tudi do 27 stopinj, zato smo začeli pripirat radiatorje, v spalnici(lega zahod) pa smo ga čisto zaprli. Takrat pa se je očitno začelo. Ne vem koliko časa je preteklo, ampak nekega lepega dne sem opazila v spalnici, malo nad tlemi, levo od okna, črne lise. Bila je plesen. Zgleda, da smo jo uspešno sanirali, saj je že nekaj let mir. No, radiator pa imamo spet malo vklopjen. Okna pa so tudi še stara, čeprav piha pri vseh špranjah.
    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši