torek, 15. december 2009

Prazniki: Nekreativen vol

Letošnje kitajsko leto je v znamenju vola (zemlja yin). Vol je počasna, pridna, vztrajna zapečkarska žival, takšna pa je tudi letošnja energija. Če smo preveč "leteči", nas je energija vola prizemljevala in uravnavala. Če pa imamo zemlje v kitajskem horoskopu preveč oziroma je ne potrebujemo, smo v tem letu zelo trpeli.

Kar nekaj strank se mi je letos pritoževalo nad gradbeniki, ki jim je leto vola zelo koristilo, saj oboji spadajo v element zemlja. Ja, letos so bili še močni, drugo leto pa ... Vladal bo tiger z elementom kovina. Uf, uf, to bo veselo, saj bo kovina obdelovala les in se bo vse iskrilo. Slišala sem, da se nam tudi po zahodni astrologiji ne piše dobro in da bo naslednje leto zelo napeto. Gradbenikom se torej napovedujejo prav burni časi, zato počakajte z nakupom nepremičnine, saj bodo cene še bolj padle.

Na moji spletni strani si lahko preberete napoved za letošnje leto. Poiščite svoje znamenje (če ne veste, je na koncu članka tabela s kitajskimi leti) in analizirajte, kako vam je šlo. Ker se bo novo kitajsko leto 2010 začelo šele 14.2.2010, imate še kar nekaj časa za popravke.

Je pa takšna napoved zelo splošna. Lep primer sem jaz: kljub temu, da naj bi bilo zame po letnici rojstva letošnje leto zelo dobro, že komaj čakam, da ga bo konec. Volu najbolj zamerim, da je tako nekreativen. Letos imam namreč strašne težave pri dekoraciji prostorov. Nobene inspiracije, nobene strašne želje po preurejanju.

V nedeljo sem se vseeno odločila za akcijo in prostore v Murglah vsaj malo okrasila. Nisem še čisto gotova, vendar sem z rezultatom kar zadovoljna. Obiskovalci pravijo, da jim je všeč, ker ni kičasto.

Namesto smrekovih vej sem namreč uporabila veje rdečega drena. Spomladi jih bom tako porezala, zato ni nobene škode, če grm razredčim že prej. Odločila sem se za zlato - oranžno kombinacijo. Včeraj sem želela dokupiti nekaj okraskov in ugotovila, da so v vseh trgovinah zmanjšali ponudbo, ali pa prodajajo to, kar jim je od lani ostalo. No, tudi tukaj se pozna varčni vol ...






Ni komentarjev:

Objavite komentar