torek, 13. oktober 2009

Psihologija: Nakupovanje nepremičnin in feng shui

Kaj je nakupovanje? Za nekatere nujno zlo, za druge najvišja možna oblika užitka. Vsi ostali pa smo nekje vmes.

Strokovnjaki pravijo, da je nakup čustveno dejanje, ki ga moramo KASNEJE racionalno opravičiti. Čisto se strinjam z njimi, ponavadi kupujemo s čustvi. Pa čeprav se na nakup pripravimo in izprašamo znance, preberemo mnenja na forumih, študiramo teste. Končna odločitev je vedno čustvena.

Tudi sama se trenutno zelo močno racionalno prepričujem, da je bil zadnji nakup zelo dober. Saj je tudi bil, vendar mi čustveni del možganov še vedno suflira napačne besede. Na srečo vedno redkeje ...

Ko sem slišala za definicijo nakupa, sem se takoj spomnila na feng shui. Kar pogosto me stranke angažirajo že v fazi iskanja nepremičnine. Seveda ne za samo iskanje, ampak za to, da njihove favorite ocen še s stališča feng shuija. Po 4 do 5 objektih ponavadi najdemo nepremičnino, ki ustreza tudi kriterijem iz feng shuija.

Pri prvem objektu, ki ne ustreza, je cela drama! Pri drugem so pričakovanja, da bom "dovolila" nakup, že malo manjša, pri tretjem in četrtem padejo v apatijo, pri petem pa ne morejo verjeti, da je tisti pravi. Seveda čisto razumem čustveno trpljenje mojih strank, vendar ne popuščam. Veliki kompromisi niso nikoli dobri.

Zakaj pa feng shui (mislim na pravila in smernice iz feng shuija) tako pomaga pri nakupu? Ker je v tem čustvenem procesu edini yang (racionalen). Nakup (stranka) je yin, feng shui je yang - in se krog zaključi.

P.S.
Ta prispevek je posvečen moji stranki, gospe I., zvesti bralki bloga, ki mi je pravkar napisala rahlo depresivno pisemce o svojem novem stanovanju. Stanovanje je po FS zelo dobro, samo bolj ga bo morala obnoviti, kot si je mislila. Pogumno naprej, gospa I, vse bo še v redu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar