sreda, 24. junij 2009

Šiška: Presenečenje na balkonu

Kot vsako jutro sem tudi danes najprej odšla na balkon pogledat rožice. Vendar, to jutro ni bilo navadno jutro!

Dobro jutro rožice!

Že v nedeljo sem opazila, da se na balkonu v Šiški nekaj dogaja. Kljub razpeti mreži proti golobom (ki so v preteklih letih večkrat naredili gnezdo v mojih najlepših zasaditvah in jih skoraj uničili) sem v koritih na balkonski ograji našla dve jamici. Aha, gospodič kos si želi tam ustvariti poletno rezidenco! Ker imam kose zelo rada, sem mu z veseljem privoščila počitek med svojimi rožicami.
Danes zjutraj pa me je čakalo dodatno presenečenje: v lončku z mulenbekijo, ki je obešen na steni balkona, sem odkrila, da nastaja gnezdo! Ne morem verjeti, da je to res - za dokaz, sem fotografirala to čudo.

Logika ptičev je včasih zelo zanimiva. Po eni strani bosta s samičko imela mir, saj bo mreža preprečevala dostop večjim ptičem (na primer vranam, ki jih imamo kar veliko). Balkon je veliko ur zapuščen, zato bo v gnezdu mir. Malo me skrbi vročina, saj si gnezdo postavljata na steni, ki gleda proti jugu. Ampak, če bo potrebno, bomo na tla postavili podstavek z vodo za kopanje. Imamo večletne izkušnje s ptičjimi kopelmi iz Murgel.

Kot vidite, bom naslednjih nekaj tednov preživela tako, da bom na balkonu brala knjige in pazila na mladiče. Lansko leto so v murgelskem gnezdu vrane pomorile vse štiri mladiče. Če se bo to zgodilo tudi v Šiški, bom nujno potrebovala zračno puško ...

Še tri fotografije letošnjih zasaditev:



Ni komentarjev:

Objavite komentar