torek, 7. september 2010

Feng shui: Na seminarju pri mojstru Chanu

Bilo je lepo. Tudi zaradi vremena, saj nas je vse dni razvajalo sonce in segrelo do 20 stopinj. Spomladi in jeseni je skoraj vedno tako, da lepo vreme v Nemčiji pomeni slabo vreme v Sloveniji (in obratno).

Dobro razpoloženi mojster Chan med odmorom

Hotel je bil presenetljivo dober in niti enkrat nisem zamenjala sobe!!! Za neredne bralce naj povem, da je moje povprečje vsaj dve menjavi, preden lahko spim. Bi pa hotel nujno potreboval pomoč strokovnjaka za feng shui, še najbolj za analizo okolice ... Energija mora najrepj priti do vhodnih vrat, šele nato lahko z njo razpolagamo.

Kaj je narobe s tem vhodom v hotel?

Kolega Stephan je feng shui povezal s svojim podjetjem (vodovod, ogrevanje, solarne naprave, deževnica)

Levo je organizatorka seminarja v Erlangenu, mojstrica Angela Meumann-Kunz, desno pa mojstrica Nicol Finkeldei, ki vodi šolo v Bad Homburgu

Moji kolegi pozorno poslušajo mojstra Chana

Zelo malo sem fotografirala po mestu Erlangnu in nobena slika mi ni všeč. Sem pa pred poslopjem, kjer so zbrane tehnične mestne službe (vodovod, kanalizacija, smetarji ...), odkrila ta vodomet. Zdi se mi originalna ideja, seveda pa bi bilo potrebno s kompasom preveriti, ali je postavljen na pravilnem mestu.

Mojster Chan nas je tokrat res razvajal s svojim znanjem. Pri prvem projektu (kafeteriji) smo spoznali, da je lahko prostor po feng shuiju dober, ampak, če se lastnik ne ujema z njim, je težko uspeti. Pri drugem projektu (stanovanju) pa nam je mojster Chan pokazal, da so nekatera stanovanja primernejša za homoseksualce - takrat, ko z Lo Panom namerimo t.i. mix qi. In res, lastnica stanovanja nima sreče v partnerstvu, nad njo pa srečno stanujeta dve lezbijki.

Ne glede na to, kaj počnemo, se moramo nenehno izobraževati. Na nekaterih področjih je dovolj, če doma beremo strokovno literaturo, na drugih smo odvisni od živečih učiteljev. Meni pa so seminarji in delavnice tudi velika vzpodbuda za delo, učenje in raziskovanje naprej.

2 komentarja:

  1. Ste pa zahtevna - glede namestitve, mislim. Priporočam raje spalko in šotor :)...
    Kar se seminarja zadeva, upam, da boste kaj podelila.

    lp

    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  2. Lidija: po desetih letih "ukvarjanja" s feng shuijem sem, na žalost, postala zelo (energijsko) občutljiva. Poleg tega imam krvno skupino A, zato sem bolj občutljiva na hrup. Saj se nič ne pritožujem, samo v hotelih ne poznajo svojih sob. Tudi, če jih že v naprej prosim za mirno sobo, mi jo dodelijo poleg dvigala, vrat, stopnišča, kihinje, hrupne ceste ... Hoteli so ponavadi samo 50% zasedeni, zato ni težav z menjavo sobe.

    Ja, od takšnih seminarjev imate koristi tudi bralci bloga.

    OdgovoriIzbriši