torek, 15. september 2009

Prehrana: Prvi jesenski jedilnik

Ob torkih in četrtkih si v ordinaciji skuhamo kosilo. Ker v ponedeljek kuha Ksenija (povabi nas na kosilo v restavracijo), je v torek na vrsti Dominik in v četrtek jaz.

Nekako sem slutila, da bo danes v ordinaciji zelo dinamično, zato sem že doma narezala muškatno bučo na majhne koščke in jo začinila. Buče so res vsestranske, mi jih najraje jemo pečene v pečici, zraven pa solato. Pečemo jih 15-20 minut, odvisno od velikosti koščkov in temperature prečenja (če se ne mudi, nastavite na 180-200 stopinj).


Že v pečici je naša prva jesenska buča izgledala slastno. In kako je šele dišalo po ordinaciji ...

Ugotovili smo, da je bila buča danes še posebej okusna, zato bomo tudi v prihodnje najprej pripravili marinado in jo šele nato spekli. Zaradi kratkega časa pečenja se buča namreč ne more navzeti vseh arom iz začimb, zato je marinada zelo smiselna. Ampak, po bitki so vsi generali pametni.

Moj krožnik danes za kosilo, buče in endivija s krompirjem - mljask, mljask


Vidite, kako malo buč je ostalo? Če bi fotografirala pet minut kasneje, bi pekač bil prazen


Z začimbami nič ne varčujemo in bučo začinimo kot fižol: česen, petršilj, majaron, timijan, origano, kumina, lovorov list (obvezen!), sol in poper. Po želji lahko dodate rdečo papriko ali šalotko. Nekateri pa prisegajo na baziliko, vendar takrat izpustite lovorov list. Z oljem ne pretiravajte in koščke med pečenjem vsaj dvakrat premešajte. Včasih je potrebno, glede na sorto buče, dodati malo vode.


Mislite, da sem vam izdala že vse sestavine v receptu? Ne, motite se! Buča bo dosti boljša, če jo boste začinili še z začinko. Ampak, prosim, ne z Vegeto ali podobnim virom natrijevega glutamata, ampak s tole. V njihovih trgovinah se dobi začinka, ki je brez zelene, tako da jo lahko uporabljajo tudi alergiki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar