sreda, 22. julij 2009

Rožice: Murgle junij 2009 - 2.del

Fotografije kosjega mladička na žalost nimam, saj se mi je zjutraj mudilo, ptički pa so bili zelo vznemirjeni zaradi vran in srak, ki so sedele na bližnjem drevesu. Mladiček je že zelo velik in budno spremlja dogajanja v okolici.

Nadaljujem z drugim delom fotografij iz vrta v Murglah, kjer imamo poslovne prostore.

Feng-shuijevska kombinacija s petimi elementi. Jih vidite?

Letos sem želela obvezno imeti kordiline (cordyline australis red star). Imajo zelo lepo barvo, ki paše k lososovi barvi murgelskih zidov. Zaradi ozkih dolgih listov delujejo hkrati elegantno in zračno. Kupila sem tri primerke (mimogrede - kordilina je trajnica, ki pa prezimi na toplem); enega je Ruth vključila v zasaditve, z dvema pa si dolgo nisem imela kaj početi. Vedela sem samo, da mora kordilina dobiti družbo drugih rastlin.

Potem pa sem ugotovila, da bo na pomoč potrebno poklicati feng shui. Kordilino zaradi barve in oblike listov uvrščamo v element ogenj, torej pod njo potrebujem rastlino v elementu les. Sladki krompir batata bo dober, sem ugotovila in nabavila štiri primerke. Kakšno posodo? Element les podpira element voda, zato sem po dolgem iskanju našla dva lepa, črna, glazirana in dovolj visoka lonca. Ker črnega podstavka ni bilo, sem kupila sivega, ki spada v element kovina. Ker kovina podpira vodo, se je barvno vse skupaj zelo ujemalo.

Kako pa v kombinacijo uvesti zemljo? V neki trgovini sem dobila dobro idejo: na mizo bom položila prt v bež barvi. Tako je nastala ta namizna dekoracija, ki je Dominiku zelo v napoto, saj bi rad uporabljal mizo (kljub temu, da je poleti tam prevroče). Ciklus petih elementov predstavlja razmerja v naravi, zato ga lahko zelo uspešno uporabimo pri dekoriranju. Seveda pa nič ni narobe, če uporabimo samo dva ali tri elemente.


Najljubše okrasne koprive v kombinaciji z drobnocvetno tradeskancijo (majhni beli cvetovi), belocvetočo begonijo zmajeva krila, drobnocvetnim belim mlečkom in smiljem

Še enak zasaditev za senco - jasno, vodilne so okrasne koprive, družbo delajo drobnocvetni mleček in bakopa


Pogled na kleomo in cipresasto konjsko grivo iz druge strani


Vedno bolj sem navdušena nad gomoljnimi begonijami. Naslednje leto jih bom posadila še več, potrebujejo pa rastišče z veliko svetlobe, vendar z malo padavin. Ruth je dala dober nasvet za vzgojo: "Ko je slabo vreme, na njih enostavno pozabimo; zalivamo jih samo v sončnem vremenu."


Še kar skladno, a ne?


Tole je eksperiment, ki se ni čisto posrečil. Kombinirala sem avgustinino travo s fuksijo, saj sem želela dobiti svetle in pisane rastline na temni podlagi. Če je dovolj sonca, je avgustinina trava rumene barve, na moji ograji pa ji očitno primanjkuje sonca in je zelena. Fuksija pa je prav lepa, samo zelo žejna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar