petek, 13. marec 2009

Feng shui, rožice: Načrtovanje hiš in baročne zasaditve

Kako pestra dneva sta za mano. Poleg vseh "normalnih" opravil, sem bila v četrtek na feng shui svetovanju na Gorenjskem in v vrtnariji Reš, danes pa na obisku pri stari stranki, kjer smo s fotografom poslikali dnevno sobo in spalnico. Fotografije potrebujem za serijo člankov, ki jih bom napisala za brezplačni časopis Dobro jutro.

Svetovanje na Gorenjskem je bilo odlično. Dve uri smo bili na pravljično mirni parceli, bilo je toplo, ker je sijalo sonce, naročnika pa sta bila izredno prijazna in kooperativna. Najprej sta želela graditi hišo v obliki črke L, zdaj pa smo pri lepem pravokotnem tlorisu. Vsi tisti, želite več izvedeti o "dobrih" in "slabih" tlorisih v feng shuiju, si preberite ta članek.

Tudi hišo smo na parceli postavili drugače, kot je bilo načrtovano, saj je potrebno pri tem upoštevati smeri neba, želje pri razporeditvi notranjih prostorov, smer pritoka energije od ulice do vhodnih vrat, zunanjo arhitekturo, sosednje objekte, obraz in hrbet hiše, lokalne predpise o gradnji ... Uf, kako uživam pri načrtovanju hiš, to me res veseli. Še več o novogradnjah in feng shuiju pa v tem članku.

Ustavila sem se na vrtnariji Reš in kupila nekaj mačeh, ki jih bom dosadila k jesensko-zimskim zasaditvam. Iz korit že kukajo tulipani. Kakšne barve bodo? Čisto sem pozabila! Ta prava mrzlica za sajenje (enoletnic) me še ni zagrabila, bo pa prišla, zagotovo. Za letos sem že izbrala barve in koncept zasaditve, v vrtnariji Reš in drugih vrtnarijah pa imajo vedno dovolj izbire.

Če je bila zasaditev lansko leto zelo "baročna", bo letos bolj "špartanska". Moj mož se samo nasmiha in mi niti malo ne verjame. Zasaditev iz prejšnjega leta (fotografije so bile narejene konec avgusta) si lahko ogledate v mojem spletnem albumu. Čaka vas več kot 70 fotografij.

Ni komentarjev:

Objavite komentar