nedelja, 30. junij 2019

Z novim monitorjem

Kako zabaven je človeški um! V zadnjih tednih sem si ves čas govorila: samo še to opravim, pa bom napisala prispevek za blog. Samo to še mine, pa bo na vrsti blog. Zdaj pa res ne morem, ker ... No, ta zadnji izgovor pa je bil: samo še novi monitor si kupim, pa bom napisala 20 člankov!!!

Kot pravilno predvidevate, sem si kupila nov monitor, saj pišem besedilo. Ampak, kakšne muke so to bile. Zelo znani problem v prodaji je prevelika izbira. Vedno mi gredo na živce trgovine (s prehranskimi dopolnili, recimo), ki imajo v ponudbi npr. 5 različnih vitaminov D. Če nimajo za vsakega natančno napisano, komu in kdaj ga priporočajo, potem s tem samo zmedejo potencialno stranko.

Poznate poskus, ko so strankam ponudili 21 različnih vrst marmelade in na koncu se jih veliko ni odločilo za nakup. Ko so jim ponudili 5, so skoraj vse kupile.

Še hujše je na področju računalniških monitorjev. Zdaj seveda vem skoraj vse o velikostih ekrana, ločljivosti, matrikah, herzih, stojalih, priključkih ... Saj sem imela pomoč pri iskanju, ampak najprej sem morala ugotoviti, kakšen monitor bi za moje delo sploh potrebovala.

Na koncu je zmagal Dell, že več kot 15 let moja zvesta znamka, s samo 60 HZ in IPS matriko, 27" zaslonom in res seksi stojalom. No, stojalo je predvsem stabilno, saj monitor obračam proti strankam, ko pridejo na Oligoscan svetovanje. Samo na manjšo ločljivost se moram še navaditi, je pa takšna ločljivost boljša za obdelavo fotografij.

V začetku junija sem naredila nekaj fotografij vrta. Slike bom pogledala še z novim monitorjem in jih objavila. Seveda je sedaj, po skoraj treh tednih, že marsikaj drugače. Predvsem položaj rožic. Še nikoli nisem toliko prestavljala loncev, kot letos. Vrt je letos super!!! Kmalu pridejo slikovni dokazi.

Kar me je res odvračalo od pisanja bloga, pa je zdravstveno stanje mojega kužka Luia. Ampak, o tem v naslednjem prispevku.


Slika je simbolična. Moj monitor mi je čisto podoben in se ne pusti slikati!

Ni komentarjev:

Objavite komentar