petek, 28. december 2018

Novoletna čestitka

Dragi bralci bloga Osebno in zasebno!

Zahvaljujem se vam za vaše obiske, komentarje, predloge, nasvete, spodbude ... Hvala, hvala, hvala! Še vedno rada pišem, čeprav sem od letos poleti drastično zmanjšala frekvenco objav. Razumljivo, saj sem postala pasja mama. :)

Z Luiem, plašnim, ampak radovednim in navihanim psičkom, postajava super tim in naslednje leto bo več časa za pisanje bloga. Se že veselim leta 2019 in komaj čakam, kaj nam bo prineslo.

Tudi vam svetujem, da se ne pustite prestrašiti takšnim in drugačnim napovedim, tudi mojim (haha). Vse je ciklično, enkrat gre gor, drugič dol.

Zaupati moramo vase, v svoje sposobnosti in zdravo pamet. Verjamem, da je nekaj še imamo ...



Želim vam lepe praznike in veliko objemov, ker so zelo zdravilni. Tudi sprehodi v naravi dobro denejo našemu zdravju, zato upam, da boste šli na kakšen sprehod. Ne, pot od kavča do hladilnika se ne šteje za sprehod! :)

Objavljam povezavi do dveh, meni zelo všečnih videov (ne znam jih prekopirati iz FB):

1. Andrea Boccelli in mapetki

Eden najbolj prisrčnih in zabavnih videov, ki sem jih videla letos.

2. Lui se bori s plišasto opico

Moj sicer plašen kuža se "bori" z opico, ki je večja od njega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar