ponedeljek, 1. oktober 2018

Vsi se premikajo v duhovnost

Kar nekaj tujih "gurujev" spremljam, predvsem zato, da se od njih učim. Vsi ti voditelji, svetovalci, mentorji, spikerji ... imajo za sabo izdelan dober sistem, ki jih uveljavlja kot blagovno znamko.

Moram priznati, da me takšen "puš" vedno bolj odbija. (Res ne vem, zakaj mi danes pod prste hodijo same tuje besede in popačenke ... ).

Sem pa pri kar nekaj gurujev, ki se v bistvu ukvarjajo z zelo "zemeljskimi" temami, opazila premik v duhovnost. Nisem še prišla do končnega odgovora, ali je vključevanje duhovnosti v posel marketinški trik ali potreba njihovih strank.

Sama se vedno zavzemam za celosten pristop k nekemu problemu, zato nimam nič proti "razširitvi" tematike v poslu. Vprašanje pa je, kako se na takšne spremembe odzovejo obstoječe stranke. Mene je pri nekaterih gurujih vedno večje poudarjanje duhovnosti že moti in razmišljam, ali jih bom še naprej spremljala.


Kako lepo bi bilo občasno "pasti" v odklop ...

Prišla pa sem še do enega zaključka: ljudem ni več dovolj zdrava prehrana in duhovnost, potrebujejo prave odklope, ko bi se (fizično in psihično) umaknili od vsakodnevne rutine. Recimo, za teden ali dva bi odšli v odmaknjen center, kjer bi se najprej pošteno odpočili, analizirali svoje življenje in naredili načrt za življenje doma. Pri tem bi jim pomagali različni strokovnjaki.

Kaj menite? Potrebujemo takšne odklope in odmike?

5 komentarjev:

  1. Tudi mene je tale duhovnost že parkrat zmotila (noro kako je zadnje čase popularna tudi joga v vseh možnih osnovih in "nadgrajenih" različicah. Odklope pa po mojem vsekakor potrebujemo, a sem pa mnenja, če če si s svojim življenjem nekako "pomirjen", si z njim zadovoljen in imaš neko vizijo, pomoči strokovnjakov morda niti ne potrebuješ.Seveda, pa je neki del duhovnosti vedno potreben.
    Eh, malo sem zabluzla, hihihi. Lep dan še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Postajamo preveč vodeni. Kaj res ne zna nihče ničesar sam? A je res treba plačat, da imaš mir? Da ti strokovnjak pove kako se odpočiti, se umirit. Lol. Samo to je, da to eni znajo izkoristit in fajn pokasirajo. Postajamo narod marionet.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojoj, duhovnost je biznis. Nastale so različne oblike tega. Ali to res potrebujemo?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, čreda pač rabi pastirja...

    Moja filozofija - vse kar potrebujemo je zdrav razum in si lahko vsak sam zase najde sebi najustreznejši odklop!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za vaše komentarje. Moramo pa biti strpni, saj ravno tisti, ki se sami najbolj razdajajo, najbolj potrebujejo pomoč (strokovnjaka).

    OdgovoriIzbriši