četrtek, 1. marec 2018

Sprehod po Rimu

Ena izmed udarnih novic v teh dneh je bila, da je v Rimu zapadel sneg. No, zapadel je tudi na Korziki, kar je še redkeje. Tisti, ki ste že bili v Rimu, veste, da je po Rimu "zabavno" hoditi že brez snega. Zaprli so celo Kolosej in druge znamenitosti na prostem.

Sama sem Rim obiskala lani septembra (juhuhu za poceni letalske karte). Bil je eden lepših dopustov,  mesto me je zelo prijetno presenetilo. Z dragim sva obiskala vse glavne znamenitosti, razen Vatikana. Moja največja želja je bila ogled Ville Borghese in izlet na obalo (šla sva z vlakom do Santa Severe), od partnerja pa Kolosej.

Glede kulinarike: še nikoli nisva jedla tako drago in tako dobro. Vsak obrok je bil odličen, sva pa plačevala od 25 do 30 EUR za kosilo ali večerjo s pijačo. Veliko sva si tudi kuhala, saj sva najela apartma. Opozorilo: restavracije v okolici močno obiskanih turističnih znamenitosti in še posebej Vatikana, so drage in nudijo slabo hrano. Tudi v Transtevere se mi je zdela ponudba slaba (drage jedi z malo dodano vrednostjo). Midva sva tam jedla v odlični indijski restavraciji.

Najbolj navdušena, kar se udobja tiče, sem bila na dobro delujočim javnim prevozom, ponudbo veganskega sladoleda in nad številnimi javnimi pitniki z odlično vodo.

Udobno se namestite in se sprehodite po tem lepem mestu, kjer lahko vsak, čisto vsak najde kaj zase:




































Ni komentarjev:

Objavite komentar