sreda, 12. julij 2017

Iz katerih držav berejo moj blog

Občasno malo pokukam v statistiko na blogu. Tokrat sem bila presenečena nad tem, kdo vse je v zadnjem mesecu obiskal moj blog. Imam velike oboževalce iz Norveške in Rusije!!!

Ali si lahko te podatke razlagam tudi drugače? Bolj pesimistično? Na primer, da me želijo Norvežani kupiti, hekerji iz Rusije pa pripravljajo kibernetski napad, ki ga bodo izvedli preko mojega bloga? Hmmm ....

Ne, optimistična bom in si domišljala, da me na Norveškem in v Rusiji enostavno OBOŽUJEJO. Kako si naj drugače razlagam, da so v enem mesecu priklicali več kot 2.400 strani?

Kanadčani in Irci pa se naj kar malo bolj potrudijo - manj kot 100 strani na mesec ... res ... :)

Ogledi strani po državah

Graf najbolj priljubljenih držav med obiskovalci spletnega dnevnika
VnosOgledi strani
Slovenija
6395
Norveška
1898
Rusija
1507
Avstrija
586
Združene države Amerike
384
Nemčija
186
Ukrajina
183
Hrvaška
115
Irska
49
Kanada
46

Ni komentarjev:

Objavite komentar