sobota, 16. januar 2016

Pobarvanke za begunske otroke

Kljub kritičnemu pisanju o beguncih, ne pomeni, da jim ne pomagam. Decembra sem prijateljici, ki hodi na mejo dežurat v begunski center dala več parov nogavic, rokavic in dva para nepremočljivih čevljev.

Zadnjič je povedala, kako so se otroci razveselili barvanja. Hmmm, a nimam v svoji omari nekaj otroških pobarvank (še iz zdravilske ordinacije)? Imam! Šla sem v akcijo in nabavila tri komplete debelejših barvic, seveda s šilčki. Upam, da bodo malim begunčkom ti pripomočki vsaj za nekaj ur dali občutek normalnosti. Da bodo lahko za nekaj časa pozabili na težave in uživali v otroški domišljiji.


V podjetju Papirnica Biro Casa, kjer naročamo pisarniški material, so nam za barvice in šilčke dali 20% popust - povedala jim sem, kam so izdelki namenjeni in zelo sem vesela, da so nas podprli pri akciji. Veselje je bilo toliko večje, saj sem popust nepričakovano odkrila na računu.

2 komentarja:

  1. Zelo prijazna objava. Kako lepo je dajati... in prejemati hkrati. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Šteje vsaka gesta, pohvalno ...

    OdgovoriIzbriši