ponedeljek, 23. november 2015

Izrael: v Nazaretu je najlepša cerkev!

Iz Haife smo se odpeljali v Nazaret. V vodiču sem prebrala, da je v Nazaretu zelo lepa cerkev, ampak da je stisnjena med arabsko okolje. In res se je bilo "čudno" voziti do katoliške cerkve po ulicah, ki odražajo muslimansko kulturo. V vodiču piše, da so v bližini cerkve celo napisi, da je samo en bog - Alah.





Tukaj sem bila še zelo skeptična o lepoti cerkve


Moje razpoloženje se ni nič izboljšalo na ulici do vhoda v cerkev, kjer so prodajali "nujne" potrebščine za sodobne romarje in vernike



Vauuu ....


Če bi bilo po moje, bi tam ostali cel dan in fotografirala bi vsak detajl


Na steni z mozaiki sem našla tudi slovenskega, vendar je bil med gršimi, zato ga nisem slikala. Hja, ne vem, kako nam je to (zopet) uspelo ...

Vendar v notranjost  cerkve nismo prišli (tako zlahka). Kolega popotnik je namreč na dvorišču, pred kipom Marije, odprl nahrbtnik z bogato zbirko fotografske opreme in začel slikati. Varnostnik je ocenil, da je profesionalni fotograf, ki nima dovoljenja za takšno vrsto fotografiranja. Njega in kolega z malo manjšim fotografom je takoj nagnal z dvorišča. Morate vedeti, da so povsod nadzorne kamere, zato je moral jeznega varnostnika igrati tudi za svoje šefe.

Ženski del ekipe (na s srednje velikim Nikonom, druga z mini trotlčkom) se je z varnostnikom malo pogajal; jaz sem mu poskušala razložiti, da je oprema, ki jo imamo mi, v naši državi dostopna tudi amaterjem. In mu dala popolnoma prav, da mora opravljati svoje delo. Milostno naju je spustil v notranjost, s tem, da sem morala fotoaparat pospraviti v nahrbtnik.

Tako nimam niti ene notranje slike ene najlepših cerkva, kar sem jih kdaj videla.


Adijo Nazaret, prihajamo Mrtvo morje!


P.S. (24. 11. 2015)

Kot se je izkazalo po moji objavi na blogu, je enemu od obeh "grešnikov" s predobro fotografsko opremo le uspelo narediti nekaj fotografij notranjosti nazaretske cerkve. Sopotnik B. B. mi je sliko poslal z rahlo škodoželjnim pisemcem, zato bom v naslednjem prispevku objavila njegovo sliko, kako se kopa v Mrtvem morju ... On moje nima ...


2 komentarja:

  1. Res je že od zunaj videti privlačna in posebna! To ste imeli dopust. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. To ni Kraljev mozaik, to je Kregarjevo delo. Ne gresta mi skupaj datuma romanja tisočih Slovencev z ladjo- to je bilo 1910 leta in postavitev Kregarjevega mozaika, to je bilo leta 1975, takrat naj bi po zgornjem komentarju Mariji "uničili" obraz. Pripominjam, da nisem poznavalec zgodovine, podatke le "snamem", zato se vnaprej opravičujem, če so moje informacije netočne.

    OdgovoriIzbriši