torek, 13. oktober 2015

Po jesenske lepotice v vrtnarijo Alt

V Sloveniji imamo nekaj manjših, ampak za novosti odprtih vrtnarij. Tudi na pretežno ruralnem območju uspešno vpeljujejo novosti in dajejo impulze za bolj domiselno urejanje okolice domov.

Obisk v vrtnariji Alt me vedno navduši - letos sem tam kupila tudi polovico sezonskih rožic. Tudi tokrat, na dnevu odprtih vrat. Mama me je takoj vprašala, ali greva na oglede, ko sem ji povedala, da pridem v Ljutomer. Tam sem srečala tudi prijateljico Branko, malo poklepetala z lastnikoma, gospo Anko in gospodom Tonetom. Malo sem fotografirala, potem pa me je zagrabila prava vrtnarska mrzlica in v kratkem času sem izbrala rastline za letošnjo jesensko-zimsko zasaditev.


Lepo jesensko vreme je bilo kot nalašč za obisk vrtnarije.


Brez hojher (iskrivk) ne gre, zato sem kupila nekaj z rumenimi listi.







Rdeča pesa, ki ni rdeča ...


Gospa Anka je za svoje marmelade dobila že veliko nagrad, moja sestra si je zaželela bučkine s pomarančo



Vse premalo v jesenske zasaditve vključujem ciklame. Pa vi?

5 komentarjev:

  1. To vrtnarijo pa moram tudi jaz obiskati. Ravnokar sem brala recept za bučkino marmelado s pomarančo. Mogoče pa to marmelado v vrtnariji kar kupim?
    Lep pozdrav,
    Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni kar dih zastane... Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. A ni to čudovito, kar tri muhe na en mah. Izlet, obisk mame in vrtnarije, pa je dan popoln.Lepe rož'ce so pa samo še pika na i :)

    OdgovoriIzbriši