nedelja, 11. oktober 2015

Murgelske rožice v oktobru - močno diši po jeseni

Vrtnarji bi naj ta teden že prišli pospravit enoletnice, pa smo prestavili termin, ker je deževalo. Naročim jih zato, ker je pospravljanje enoletnic težaško delo (kdor še ni vlekel korenin iz velikih loncev, tega ne verjame) in ker bi jih sama pustila do prvega mraza ali pa še dlje. Navezanost in nostalgija ...

Vseeno sem naredila nekaj fotografij, da bodo v spomin in da bo slovo lažje. Ne bo, vedno mi je hudo.




To pa so že rastline za jesenska korita, ki sem jih kupila na dnevu odprtih vrat v vrtnariji Alt. Reportaža še sledi. Čisto spontano sem se odločila za nakup in uspelo mi je najti zanimive barvne kombinacije.









Ni bolj hvaležne koprive kot je tale vijolična lepotica. Preživi tudi prvi rahel mraz. 


Ko sem deteljo nehala striči, se je razbohotila in skoraj zadušila kordilino. Mimogrede: če bi kdo želel kordilino prezimiti, jo lahko dobi, ker sama nimam svetlega mesta.


Ta pogled se bo še izboljšal, ko se bodo obarvali vsi javorji

5 komentarjev:

  1. Ob tem pogledu bi si človek zaželel še kakšnih deset stopinj več...
    A ker gre čas vedno svojo pot in... recimo, da ni zmotljiv... vas bo javor s svojimi listki zagotovo osrečeval še in še.
    Sicer pa so vaše zasaditve vedno tako zelo privlačne, da lahko sleherni uživa v pogledu nanje.
    Lep teden!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudovite rože, da bi jih odstranili. Hudega mraza še ne bo, zato so nekaj časa še lahko.
    Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako so lepe, da jih je kar škoda zavreči. V tej sivini in dežju pridejo te žarče barve še bolj do izraza. Naj ostanejo do zmrzali in naj narava opravi z njimi.

    OdgovoriIzbriši