petek, 11. september 2015

Kako preživeti pred-menopavzo

"Potrebujem popolnoma nov program za treninge!" sem danes zjutraj teatralično oznanila svojemu trenerju Boštjanu. Malo me je čudno pogledoval in po nekajsekundnem stokanju le dočakal moje pojasnilo: "Zato, ker sem v pred-menopavzi!"

Ker se še vedno ni zavedal, kako zaskrbljujoča je ta moja izjava, sem mu pripravila predavanje o hormonih. Da sem bila včeraj pri Dominiku (bivšem možu) na testiranju in je ugotovil to, kar sem že tri mesece slutila: premalo imam progesterona in preveč estrogena. Ne gre za prehodno motnjo pri proizvodnji hormonov, ampak sem resnično stopila v pred-menopavzo. Kaj naj rečem - staram se!!!

Seveda se ne bom kar tako predala in pustila naravi, da me pahne v hormonsko kaotično stanje. Dominik mi je dal bioresonančno terapijo in kapljice, ki odlično celostno delujejo na hormone. In začela se bom mazati s progesteronsko kremo, seveda z bioidentičnimi hormoni.

Ne gre samo za neravnovesje med estrogenom in  progesteronom, ampak tudi za testosterone. Ti se namreč sedaj pretvorijo direktno v estrogene, ker so progesteroni prenizki. Tudi jaz čisto ne razumem zakaj, ampak tako je. Kar lahko tudi sama praktično potrdim.

Na treningih delam vaje z obtežbami, ki se jih ne bi sramovali niti moški. Trener se kar napihuje od ponosa ... Moč torej imam, tudi nekaj mišic, ampak preveč maščobe glede na telesno pripravljenost (na primer na rokah, okrog pasu). Namesto, da bi mi testosteroni, ki jih dobim z vadbo, pomagali držati estrogene v šahu, povečevali moje mišice in pospeševali metabolizem, hranijo estrogene.

Ampak, rešitev obstaja in komaj čakam, da se bo hormonska slika popravila.

Hormonsko neravnovesje pa ni samo problem v pred-menopavzi, tudi mlajši so vedno pogosteje prizadeti.

2 komentarja:

  1. Kolk' je fino, če človek prepozna simptome pravočasno. Mojstrica, ni kaj! Pridem po inštrukcije...
    Se veselim nadaljevanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znanje in informacije so še vedno največ vredne! Ker, če poznaš sovražnika, potem se lahko proti njemu boriš.
      Včeraj sem razmišljala, kaj bi se zgodilo, če ne bi poznala alternative in šla npr. h ginekologu. Dali bi mi sintetične hormone s številnimi stranskimi učinki. Mogoče bi me celo dal na testiranje hormonov, ki ne bi bilo preveč natančno, saj bi jih določali v krvi. Ni rečeno, da bi mi sintetično hormoni sploh kaj pomagali in na koncu bi pristala v prezgodnji meni, uspavalnih tabletah ali antidepresivih ... Uf sem optimistična ....:)

      Izbriši