nedelja, 19. julij 2015

Katera hosta ste?

Bilo je pred malo več kot tremi leti, ko sem se iz vrtnarije vrnila z dvema hostama. Ker sem vedno občudovala angleške zasaditve za senčne lege - veliko rastlin so posadili v lonce - sem tudi sama eno od host posadila v lonec. Druga je šla v zemljo na gredici.

Zgodilo se je tole: prvo leto je hosta v loncu kmalu prehitela hosto v gredici. V kakšno lepotico se je razvila! Drugo leto je bila igra izenačena, letos pa sem ugotovila, da je hosta v loncu popolnoma nazadovala. Kaj se je zgodilo?

Nič posebnega, samo gnojila je nisem dovolj!

Zgodbo in nauk o pravilnem gnojenju lahko zelo dobro prenesemo na ljudi: če ne poskrbimo za pravilno oskrbo svojega telesa s hranilnimi snovmi, bomo postali kot hosta v loncu - slabo razviti, bledi, medli, občutljivi na bolezni in škodljivce.


Kot mladi sadiki sta bili enako veliki, sedaj pa je hosta v loncu samo bleda kopija svoje sestre, ki raste v gredici. Kriva sem jaz, ker hoste v loncu nisem dovolj oskrbovala s hranili.

5 komentarjev:

  1. Oh, hosta z gredice ... :-)

    No, naša pernata mladina je včeraj poletela v "širni" svet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi za vaši "poletijo" za vikend? Naši mladički so vedno odšli takrat. Ne bo jim lahko v tej vročini, ker počasi primanjkuje hrane (in vode).

      Izbriši
  2. Helena, krasna ponazoritev in nauk! Pa če si še tako dopovedujemo, da ne potrebujemo dodatnih hranil, je včasih le potrebno s čim dopolniti...

    Lepe dni vam želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sabina, zelo lepo ste povedali - zaloge morajo biti polne.

      Izbriši
  3. Do sedaj je bilo še vedno tako, "red vikend" :)

    Revčki, kdo ve koliko jih preživi v svobodi?

    OdgovoriIzbriši