petek, 31. julij 2015

Bilanca rojstnega dne

Tako, še domače povabim na kosilo, potem pa bo konec s praznovanjem rojstnega dne. Letos sem bila zelo lena in nisem organizirala nobene zabave, raje sem se dobila s prijatelji posamično in se poveselila ob dobri hrani.

Darila sem prepovedala, razen, če bodo živa. V poštev so prišli: moški, pes, rožice.

Bilanca:

- nobenega moškega (baje sem preveč izbirčna),
- za dva dni posojen pes,
- 3 realne in veliko virtualnih rožic,
- vrečka čaja, kar baje tudi šteje k rožicam.

Na moj rojstni dan mi je lastnik pripeljal Dašo. Ni bila preveč živahno razpoložena, jaz pa tudi ne, saj sem se ob 7.30 postarala za eno leto!!! Tako sva se v mesto odpeljali z avtomobilom, nato šli na banko (je edini pes, ki ga spustijo v poslovalnico ...) in na kosilo v hotel Vander. Tam imajo fantastične menije za kosilo, toplo priporočam. Daša je lahko šla v restavracijo, kar jim štejem za dodaten plus.

Izvedela sem, da sproti, vsako jutro, sestavijo dnevni jedilnik, zato je bila na tisti hladen dan na jedilniku račka. Francoski kuhar jo je zelo dobro pripravi, tudi Daši je teknila ...

Popoldne sva z Dašo delali. No, ona je spala po dobrem kosilu, ki sem ji ga skuhala. Ker ji je v pasji postelji postalo prevroče, se je prestavila drugam - pod moje noge. Helena ne more delati? Hja, to ni moj problem!


Kot se spodobi za praznovanje takšnega praznika, sva imeli z Dašo usklajeno garderobo: bele "šapice"

6 komentarjev:

  1. Vse najboljše, da bi Vas še dolgo brali! Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da vam ne bo kdaj žal za vaše želje, mogoče se me boste čez 40 let naveličali:)

      Izbriši
  2. Helena, čestitke, iskrene! Glede na opis, sva kar podobno praznovali. No, sama še nisem pri psu, svojem sploh ne, sposojenemu tudi ne ... Tole ena na ena se meni zdi letos super zadeva, pa ker sem padla v okroglo, štirico, zgleda, da bomo praznovali celo leto. Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, vse najboljše tudi z moje strani!!!! Ostanite svoji!
    Jaz osebno že dolgo praznujem na obroke, s posamezniki...cel mesec... pa mi je zelo všeč :). Sploh, ker je poleti in se da lažje popestrit.
    Prijetna druženja vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena ,vse najboljše!Lep pozdrav tudi Daši:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage moje, hvala za lepe želje, praznovanje po intervalih je genialna ideja. Eni pač raje pojejo celo tablico čokolade naenkrat, jaz pa jo grizljam bolj počasi ...

    OdgovoriIzbriši