torek, 7. oktober 2014

Stara - nova ljutomerska županja

Zelo podpiram ženske v politiki in trdno sem prepričana, da bi bilo v Sloveniji (na svetu) lepše, če bi več žensk imelo politično moč. Zato sem se razveselila novice, da je dosedanja Ljutomerska županja Olga Karba dobila  63,91 odstotka oddanih glasov. Tudi njena lista se je dobro odrezala, zato upam, da bo v drugem mandatu lažje delala.

Čeprav sem pred točno 30 leti odšla na šolanje v Maribor, še vedno z enim očesom spremljam dogajanja v rodnem mestu. Županjo sem v živo videla šele letos, na bučijadi na Stari cesti. Prijetno me je presenetila s svojim kratkih govorom. Tako je, bila je kratka, prisrčna, avtentična, vzpodbudna. Morate vedeti, da ljutomerskemu županu ni lahko, daj občino sestavljajo meščani in kmetje (zelo karikirano povedano), ki imajo zelo različne potrebe in interese. Prebivalci centra mesta si želijo lepe ulice, zanimive prireditve in brezplačno kopanje na bazenu, ruralni del pa kanalizacijo, obnovljeni gasilski dom in svojo šolo za 25 otrok.

Moj vtis je, da dosedanja in bodoča županja zna delovati povezujoče, prejšnjim županom (moškim, seveda) pa to ni uspevalo. Čestitam ji za zmago in upam, da bodo na grdem Glavnem trgu kmalu rasla velika drevesa, kot pred obnovo. No, a vidite, meščani si pač želimo v mestu več narave.


Stara - nova ljutomerska županja Olga Karba

(naj vam prišepnem, da zna županjina tašča, ki je "čisto slučajno" soseda moje mame, speči najboljše bučne pogače na svetu - za recept se še borim ...)

2 komentarja:

  1. Gospa Helena tudi jaz sem za velika drevesa na trgu Lotmerka,prosim pa za recept najboljše bučne pogače,ko bo izborjen:)Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, centru Lotmerka res manjkajo velika drevesa. Malo so trg že polepšali s koriti v katerih so rože pri spomeniku. Tista vodna zavesa res ni bila potrebna. Namesto nikoli delujoče vodne fontane, ki že sedaj razpada, naj bo tu tudi zelenje.
    Lep pozdrav iz Lotmerka

    OdgovoriIzbriši