sreda, 28. maj 2014

Drugo kosje gnezdo - prvi mladiček poletel

Delam pri odprtih balkonskih vratih in poslušam čebljanje kosjih mladičkov. Pred dvema urama sem bila priča prvemu letu največjega mladiča v gnezdu. Našla sem ga na pokrovu od soda z vodo, potem pa je pod budnim očesom poletel na vrtno uto in končal na smreki.

Njegovi bratci in sestrice se stiskajo v gnezdu. Uf, kako jim je tesno. Pogosto si raztegujejo krila in pri tem plazijo eden preko drugega. So vidno manjši od prvorojenca, zato bodo še dan ali dva ostali v gnezdu ali pa vsaj v bližini.

Noro se razveselijo rozin, ki jih dobijo od kosa in kosovke. Seveda je takšna ločena družina za oba starša zelo stresna. Ravno prej sem videla ogromno vrano, kako se je sprehaja po sosednji strehi, nekaj metrov od smreke.

Zanimivo je, da se me mladiček ni nič bal, mogoče sta mu kos in kosovka dajala signale, da sem "tista z rozinami".

Sezonske rožice rasejo zelo dobro, čisto nič jih ne moti, da ni vroče. Letos sem, poleg številnih loncev z rožicami, posadila tudi zelišča, jagode in paradižnike. Slike pridejo v naslednjih dneh, sem pa s končnim rezultatom sajenja zelo, zelo zadovoljna.

Hitim na predavanje v Kalček, kjer bom govorila o dveh mojih priljubljenih temah: feng shuiju in vrtu. Zelo zanimiva, ampak za laike tudi težka tema.

4 komentarji:

  1. Lep zapis,tudi naše gnezdilnice so polne mladega čivkanja tako,da sem že nekaj časa čuvaj pred plezajočimi mucami:)V času ptičjega spanja pa se lovim s kuhalnico,mešam jagodno marmelado,kuham jagodni sok,miksam jagodni sladoled,pečem jagodni štrudelj,moj želodec me opominja,da je dovolj in je poln češenj in jagod.Skratka obarvano rdeče:) lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Jelka, rešitev je zelo preprosta: sporočite nam naslov, pa bomo prišli pojest jagode in češnje, ter odganjali muce. Kaj menite?

      LP
      Helena

      Izbriši