sobota, 18. januar 2014

Romantika in mir v Weissensee

Zelo mi je žal, ker na nekaterih svojih potovanjih nisem fotografirala. Sedaj si ne morem predstavljati, da bi fotoaparat ostal doma. Recimo, na Zelenoortskih (Kapverdskih) otokih sem bila brez fotoaparata; vtisi, shranjeni v spominu, vedno bolj bledijo.

Na mini dopustu, okrog novega leta, sem imela fotoaparat. Še nekaj spominov z Belega jezera (Weissensee):


Kadar želimo pravilno kombinirati barve, se moramo zgledovati po naravi. Mene je izredno privlačila vrba v barvi gorčice, ter zeleno-modro jezero s temno zelenim ozadjem gozda. Da vse skupaj ne deluje preveč težko, poskrbi bel sneg. 




Mogoče se bo komu zdelo preveč turobno, vendar je sprehod v takšnem vremenu, predvsem pa v miru in tišini najboljše, kar lahko naredimo za svoj imunski sistem in hormone. Stres? Kaj je to?


Okraski na občinskih smrekah - odlična ideja!


Večkrat se sprašujem, tako kot gradbenica, kot svetovalka za feng shui, zakaj Slovenci ne znamo graditi lepih hiš. Mislim, da je problem v tem, da ne znamo videza hiše prilagoditi okolju, kjer hiša stoji. Objekt obravnavamo samostojno, kot da bo stal na nekem neobljudenem planetu, pozabimo pa, da bo s svojim videzom vplival na okolico, in obratno. Lepa hiša je zame tista, ki se ujema z okolici, lahko pa je malo drugačna, da ima boljši feng shui. Ampak, samo malo.


Takšni detajli avstrijskemu turizmu prinesejo milijone


Svoj penzion sem seveda zelo premišljeno izbrala, predvsem daleč vstran od dveh cerkva, ki se oglašata na 15 minut ...


Lepo, domiselno, simpatično, fotogenično, avtentično, ekološko ...


Ta hiša mi je bila takoj simpatična. Kakšne barve in detajli, kot hiška iz pravljice ... No, verjetno je vredna 1,5 milijona in veliko predraga za čarovnico ...


Kako pametna uporaba materialov: spodaj kamen, nato opeka in na vrhu les


Detajl z neke hotelske table



Smučišče v Weissensee - ker ne smučam, ne znam oceniti, ali je dobro. Moji sosedje v penzionu so bili navdušeni, ker ni bilo gneče. Do smučišča vozi brezplačen turističen avtobus, tako da ste po zajtrku lahko v 15 minutah na smučišču. Na vrhu tega hriba je zelo ekološko usmerjena koča, ki jo bom poleti zanesljivo obiskala.





Moj penzion: če imate radi mir in vas žuborenje potočka med spanjem pomirja, potem je to za vas pravi naslov. Imajo sobe (prvo nadstropje) in apartmaje (mansarda). Zanimivo: okrog velike noči so vsi penzioni in hoteli v Weissensee zaprti. 

5 komentarjev:

  1. Helena, najlepša hvala! Že zadnjič sem bila navdušena, tole pa me je spodbudilo še bolj. Mi menda začnemo drugo leto po dooooooooolgem času zopet smučat, pa se morda odpravimo prav 'sem'. Sicer pa sem prepričana, da jezero privablja v vseh letnih časih. In ja... kako zelo znajo....
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sabina, mislim, da je Weissensee prav zato tako privlačen, ker nudi različne aktivnosti. Če nekomu hišno smučišče ni dovolj dobro, se lahko odpelje v Nassfeld, do tja vozijo smučarski avtobusi, mislim, da je približno 15 km oddaljen.
      Meni je tam všeč mir in odprtost - zaradi pomurskih korenin ne maram ozkih, zaprtih dolin ... Poleg tega je do Weissensee samo slabi dve uri vožnje z Ljubljane, pa prideš v čisto drug svet.

      Uživajte na dopustu, lahko pa si jezero ogledate že poleti.

      LP
      Helena

      Izbriši
    2. Helena, hvala! Pošljem razglednico! Mi smo še malce bliže:)

      Izbriši
  2. Živjo!
    Zanimivo, kako lahko hišo poživijo rdeči okraski (jabolka). Drugače bi bila samo še ena izmed mnogih hiš. Tako pa je nekaj posebnega. Deluje zelo živo, aktivno in preprosto je privlačna. Seveda ne bi ustrezala v vsako okolje. Ker pa so turizem ljudje in je njihov cilj aktivno preživljanje počitnic, se vse to poklapa v čudovito zaokroženo celoto.

    No, vsaj tak je moj pogled. Včasih moraš tudi eksperimentirati in poskusiti kaj novega...

    LP (navdušeni bralec)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jure, me veseli, da navdušeno obiskujete moj blog. Jabolka so zanimiva zato, ker so narejena iz lesa (ekološko, etnografsko) in ker v yin hišo/okolico vnesejo yang. S tako preprostim okraskom je hiša postala lepa, zanimiva - dobila je več energije in pozornosti.

      LP
      Helena

      Izbriši