torek, 25. junij 2013

Užitkarski duh in lenoba

Še pred nekaj dnevi sem prijatelju očitala, da ga daje "Genussgeist" (užitkarski duh) in se je zaradi tega zredil. Izraz izhaja iz nemške knjige o kitajski astrologiji in opisuje energijo, ki nas vodi v pretirane in nekontrolirane užitke. Radi se družimo z drugimi, se postavljamo, uživamo v luksuznem življenju. Sem spadata tudi libido in kariera - oboje bi radi dobili na čim lažji način. Ko smo v časovno slabem obdobju, se stanje še poslabša, preveč jemo in pijemo, preveč zapravljamo in uresničimo malo ciljev.

Še v isti sapi, ko sem mu to povedala, sem se spomnila, da je junij mesec, ko sem tudi sama pod vplivom Genussgeist-a. Komaj čakam, da mine, ker moram začeti resno delati. V juliju pride pridna ovca, ki mi vedno pomaga, saj je pridna in vztrajna.

Glede na vremensko napoved, bo poletje bolj hladno in ne bo mi težko sedeti za računalnikom. Ali za mizo na vrtu in tam pripravljati priročnik. Mimogrede: rožice na vrtu lepo rastejo, zaenkrat so zdrave, samo prve štriglice in kobilice sem že odstranjevala. Se bom potrudila in v naslednjih dneh objavila nekaj fotografij.

Danes sem naredila časovni razpored za poletje - predvsem dopustniške dneve, čisto v stilu Genussgeist, haha ... Ovca, kje si, hitro pridi!


Bo ovca pisala priročnik?

Proti užitkarskemu duhu se lahko borimo z vrednotami in navadami, ki smo jih dobili v otroštvu. Na srečo so bili moji starši vztrajni, ko so me silili v opravila, ki jih nisem marala. Zdaj mi pridejo takšne navade zelo prav. Veliko sem se naučila tudi pri športu, predvsem tega, da se je za uspeh potrebno potruditi.

Še vedno pa mi je težko reči za pomoč. Malo sem se že izboljšala, zato imam jutri sestanek z osebo, ki mi bo mogoče lahko pomagala uresničevati moje poslovne načrte. Ideja za to je prišla zelo intuitivno, zato sem zelo radovedna, ali jo bom lahko uresničila v praksi.

2 komentarja:

  1. Obilo užitkanja v dopustniških dneh želim.
    lpJelka

    OdgovoriIzbriši
  2. @Jelka, moj dopust bo deloven. No, nekaj krajših dopustniških dni bo že. Na srečo se lahko hitro odklopim in vključim dopustniški modul.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši