četrtek, 17. januar 2013

Podkupljiva žaba

Obnašam se, kot da nisem prebrala knjige Briana Tracyja "Pojej živo žabo!". V njej avtor svetuje, da najtežjo in najbolj zoprno nalogo narediš takoj, druge pa kasneje. Najprej moraš pojesti živo žabo, potem pridejo na vrsto bolj okusne "jedi".

Moja žaba danes je kidanje snega. Vem, vem, v prejšnjem prispevku sem napisala hvalnico temu opravilu, danes pa se mu izogibam. Vidite, kako resnicoljubna sem, dragi obiskovalci bloga: snega se mi res ne da kidati. Razlogov je več, vsi so pa povezani z lenobo in ugodjem. Ker me lopata v garaži vseeno čaka, sem uporabila stari trik - podkupila sem se. Pojedla sem dobro malico in popila sojino čokoladno mleko, zdaj pa grem v akcijo.

Kvak, kvak, kdo bo kidal sneg?

Če je verjeti raziskavam, naj bi Slovenci  nenehno podkupovali eden drugega. Nimam pojma, zakaj te nagrade nikoli ne pridejo do mene. Če vsak od nas v povprečju dobi dve podkupnini na leto (ta podatek sem si izmislila), jaz ne dobim nobene, nekdo drug pa štiri. Nepravično!!!

Danes nisem samo lena, ampak tudi raztresena. Vem, da sem želela napisati prispevek o neki drugi temi, vendar se je ne spomnim več. A, že vem, hotela sem se pohvaliti, da je 48 % obiskovalcev mojega bloga rednih bralcev, ki pridejo večkrat. Hvala vam za zvestobo, vaše pozornosti ne jemljem za samoumevno.

Vzrok za mojo raztresenost sem tudi že ugotovila. Po kitajskem koledarju je danes dvojni vodni dan (vodna podgana). Voda mi sicer koristi, ampak kar je preveč, je preveč. Pa še v "vodnem" letnem času smo.

Današnji dan bo zato zelo primeren za komunikacijo, novinarstvo, potovanja, alkohol, za vse, kar je povezano z vodo (ladjedelništvo, ribolov, križarjenja) in, zanimivo, sladoled.

Moj nasvet bi se torej lahko glasil: v družbi novinarja pojdite na izlet v bližino vode (sneg je samo zmrznjena voda), s sabo vzemite sladoled in veliko alkohola. Ker tudi spolnost spada v element voda, si lahko predstavljate, kakšen bi bil zaključek tega izleta ...

3 komentarji: