četrtek, 4. oktober 2012

Napiši knjigo o feng shuiju!

Folije za današnje predavanje v Kalčku so narejene. Upam, da pridete - dobimo se ob 17.30 na Celovški cesti 268 v Ljubljani (za Baby centrom).

Ugotovila sem, da sem prijetno vznemirjena in da sem verjetno naredila preveč folij. Naj jih skrajšam? Ne!!!

Feng shui je res moja velika ljubezen. Saj znam še veliko drugih stvari, vendar je feng shui tisti, ki me najbolj veseli. Včasih sem kar nesrečna, ker me zanima tako veliko različnih področjih. Lažje bi mi bilo, če bi se specializirala za eno dejavnost in tam poglobila svoje znanje. Tako pa me zanimajo zdravje, marketing, rožice, fotografiranje, pisanje ... Ko sem o tem potarnala prijatelju, mi je z moško treznostjo odgovoril, da verjetno niti ne opazim, koliko znanja imam na posameznem področju, ker sem se na to navadila. Mogoče res.



Včeraj sem obiskala svetovalko za oblačenje Leo Pisani. Poznava se že devet dolgih let in v tem času ni opustila upanja, da se bom lepše oblačila. Prav zato jo imam tako rada. Preureja svoj studio in predebatirali sva še zadnje detajle. Opozorila me je, da moram nujno napisati knjigo o feng shuiju: "Kdo pa jo bo, če ne ti?" me je začudeno spraševala. Srčno upam, da mi bo do naslednje pomladi uspelo napisati prvo knjigo o feng shuiju - v načrtu imam tri ali štiri ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar