ponedeljek, 22. oktober 2012

Kako reagirate na napako?

Največ o človeku pove to, kako reagira na napako, ki jo je naredil. Meni ni težko priznati, da sem se zmotila. Tudi, ko napako naredijo moji sodelavci, se bolj ukvarjam s tem, kako napako popraviti in preprečiti, da bi se ponovila. Nekateri pa svoje napake nikakor ne morejo priznati - vsi drugi so krivi, samo oni ne. Kaj je z njimi narobe?

Pravzaprav ne vem, ker sem prepričana, da so razlogi različni. Verjetno je najpogostejši vzrok pomanjkanje samozavesti. Da priznaš napako, je potrebno prevzeti odgovornost. Prevzame jo lahko samo samozavesten in zrel človek. Če odgovornosti ne prevzamemo, ves čas s prstom kažemo na druge. V svoji notranjosti pa postajamo vedno bolj jezni in zagrenjeni.

Strokovnjaki pravijo, da je potrebno začeti takoj in z malimi koraki. Da, pozabil sem zapreti straniščno školjko. Da, nisem odnesel smeti. Da, pozabil sem kupiti kruh. Ko smo jezni in nesrečni (zaradi napake), moramo v hipu izgovoriti "Jaz sem odgovoren!" in premagati negativna čustva.

Ne vem, zakaj pišem o napakah, saj so mojstri, ki mi pomagajo pri prenovi v Murglah, dobro opravili svojo nalogo. Prejšnji teden so bili pleskarji tako dobre volje, da jih je bilo veselje poslušati. "Gospa, mi lahko hitro delamo in se šalimo", so mi povedali. Niso povsod dobre volje, ampak samo tam, kjer jim je lepo, so še dodali. Hvala za kompliment, mojstri!


Če torej potrebujete zelo natančne, zanesljive in vesele pleskarje,
pokličite mojstra Aleksandra 040 432 557.

P.S.
Poznam tudi dobrega vodovodarja in električarja.

5 komentarjev:

  1. A lahko objavite kontakt električarja?

    Hvala,

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Električar: Tomaž 041 552 175.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala lepa za tole informacijo.

    Prosim vas še za številko vodovodarja, imamo namreč težave s pipo v kuhinji.

    Hvala in lep večer,

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Še telefonska vodovodarja: Miha - 040 543 154

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lepa hvala za telefonsko številko vodovodarja.

    Lepo nedeljo vam želim,

    Maja

    OdgovoriIzbriši