sreda, 6. junij 2012

Blogovska spoved junij 2012

Dragi blog, čas je za iskreno spoved, preveč grehov se mi je nabralo:

1. Letos sem pri nakupu rožic zelo zapravljala, več kot prejšnja leta. Vsaj tako se mi zdi ... Saj veš, da ženske nakupujemo s čustvi, seštevanje računov pa nam ne gre prav dobro. Ampak, na letošnje zasaditve sem zelo ponosna. Nimam nobenih nestandardnih rožic, vendar sem z njimi ustvarila zelo dober celoten vtis. Mi lahko pozitivne pohvale obiskovalcev vrta vsaj malo zmanjšajo krivdo?


2. Za večerjo preveč jem, priznam, kar se seveda pozna okrog pasu. Tiste kalorije se naložijo direktno na trebuh in boke, nikamor drugam ne morejo iti, če jemo po 19. uri. Nikakor se ne morem disciplinirati in organizirati, da ne bi tako pozno jedla. Kriv je seveda moj mož, ki je po službi lačen (ja, ponavadi končava z delom po 18. uri) in me zapelje v pregreho. On je sodobna Eva, jaz pa Adam.

Saj vem, kaj boš rekel - če bi zvečer pojedla samo Evino jabolko, se ne bi zredila! Ampak, ko bi bilo življenje  tako enostavno. Sicer pa, kaj ti veš, blog, googlovski suhec, ki ti ni treba preštevati kalorij!!!


3. Včeraj sem si v dveh internetnih trgovinah naročila šest parov čevljev. Ja, prav si slišal, šest parov. Ne, ne, ne, nič me ne obsojaj, upoštevala sem dosedanje izkušnje, da mi so mi od treh naročenih samo eni prav. Naročanje čevljev po internetu je največji riziko (če ne poznaš te besede, uporabi iskalnik), še večji kot potres ali virus. Komaj čakam, da jih dobim! Čakaj malo, kaj pa, če mi bodo vsi prav???


2 komentarja:

  1. Zdaj pa že težko čakam na slike rožic!
    Malo nas razveselite za vikend:)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe...virtualno zgledate tako stroga in disciplirana...sedaj pa to priznanje...preveč sem zapravila za rože,zvečer tudi jaz jem in kupila sem si cel kup čevljev...pa si tudi vi kot mi vsi včasih popustite in tudi prav je tako.

    OdgovoriIzbriši