torek, 22. november 2011

Zdravje: Izšla je prva številka E-revije Avita

Danes je izšla prva številka E-revije Avita. Kdor še ni pripravljal e-novic, ne ve, koliko dela je potrebno, preden lahko izidejo. Še najmanjši problem so besedila, vsaj pri nas, večji pa dizajn in tehnika v ozadju. Na srečo imam okrog sebe pomagače, ki so računalniško bolj pismeni, zato smo novice danes uspešno poslali.

Glede na to, da smo naslove zbirali vsaj tri leta, je odjav in neobstoječih e-naslovov presenetljivo malo. Me veseli, da so nam prejemniki dali možnost, da se izkažemo. Dobila sem že nekaj komentarjev in vsi so pozitivni. Čeprav, bi mi prijatelj napisal, da so naše novice brez veze in izredno grde?



Vabim tudi vas, obiskovalci bloga Osebni in zasebno, da se prijavite na E-revijo Avita. Pošiljali jih bomo približno dvakrat mesečno in vsebina bo vedno zelo zanimiva. Najenostavneje se prijavite na spletni strani Avita, kjer v polje desno zgoraj vtipkate vaš e-naslov in pritisnete na povezavo Naročite se.

Če se boste prijavili v naslednjih dneh, vam bomo poslali aktualno številko z zanimivimi temami o krepitvi imunskega sistema pri odraslih in suhi koži, ki nas muči v hladnih dneh. Izvedeli boste tudi, o katerih temah bomo pisali v številki 2.

Lepo prosim, vsaj vi mi pošljite kakšne kritične komentarje o E-reviji, da se bomo lahko izboljšali!


1 komentar:

  1. Moja kritika - revija bi lahko večkrat izhajala :) Malo heca.
    Zelo rada berem vaš blog in bila sem vesela, ko ste prenovili Avitino spletno stran. Nekaj vaših produktov tudi sama uporabljam.
    In tele novice se mi zdijo super, sploh dodatek Recepti mi je všeč. Sem zadnjič naredila bučno juho po vašem receptu in je bilo tako preprosto in juha tako dobra. Mogoče bi lahko izdali kakšnjo knjigo z recepti :)
    Lep dan

    OdgovoriIzbriši