sreda, 31. avgust 2011

Rožice: Šišenski balkon v juliju

Preden bo konec meseca avgusta, moram objaviti fotografije iz julija. Letos je balkon zelo urejen, rožic je manj in z lahkoto jih je vzdrževati.
Priljubljeno mesto na balkonu, kjer preživim veliko uric (še vedno pa dosti manj, kot bi si želela)

S stola vidim takšen motiv. Najljubši mi je oranžni abutilon in, seveda, koprive.

Koprive so se vsako leto zelo razrasle, saj jim vzhodna lega izredno ustreza. Letos sem jih julija krepko obrezala in ni mi žal. Že čez dva tedna so se lepo obrasle, konec avgusta pa bi že zopet potrebovale frizersko striženje.






Fotografije so posnete z različnimi objektivi in pri različni količini sonca. Zadnjo sem naredila s širokokotnim objektivom, zato se vidi moja noga in abutilon je "razmazan". Vaja dela mojstra, se bom naslednjič bolj potrudila.



Ni komentarjev:

Objavite komentar