četrtek, 16. december 2010

Zdravje: Denar za popravilo zob

Idejo za prispevek sem dobila včeraj med gledanjem dnevnika. Poročila spremljam zelo redko, ker me vedno znova preseneti izbor (pesimističnih, debilnih, nezanimivih) tem.

Televizor sem prižgala, ko so poročali o izplačilu odškodnine dolenjskemu avtoprevozniku Kovačiču. Dobil je 1,5 milijona EUR in to on osebno, kot fizična oseba, čeprav je bil znesek določen glede na izpad dohodka njegovega podjetja. To me najbolj moti pri zgodbi. Ne, da je dobil odškodnino in nadvoz, ampak, da je denar dobil on osebno, pa še davek mu je plačal DARS.

Ampak, tudi to se da urediti, ga bo pač vrnil, denar bo dobilo podjetje, z DURS pa bodo poračunali in pravilno nakazali vse davke (v najbolj optimistični varianti razpleta).

Gospod Kovačič je bil v prispevku zelo suveren, je pa me presenetil videz njegovih zob. Gospod Kovačič je pri govoru pokazal bolj malo zob, vsaj v spodnji čeljusti, ker jih očitno nima, sem pa na desni odkrila tri ostanke zob. Res ne bi želela biti preveč osebna, vendar se mi zdi škoda, da vsaj nekaj denarja ni namenil za dobro sanacijo zob. Moji zobje niso perfektni, so obarvani, kakšen raste postrani in eno luknjo moram zapolniti z implantatom. Če bi pa dobila 1,5 milijona EUR (neto!!!) na osebni račun, bi se takoj naročila pri najboljšem zobozdravniku.

Mislim, da tale zgodba lepo prikazuje naš odnos do zobovja. Objavljam jo samo kot primer, ne iz zlobe ali nevoščljivosti. Tudi tisti, ki denar imajo, ne poskrbijo za zdravje zob, kaj šele reveži, ki si doplačil ne morejo privoščiti.

Seveda pa je možna še ena (hipotetična) domneva - srčno upam, da bom napisala dovolj pogojnikov, da me gospod Kovačič ne bo tožil. Obstaja možnost, da je moral denar takoj nakazati naprej, drugi osebi, podjetju, stranki ... Seveda mu potem ni ostalo dovolj denarja za popravilo zob.

Ni komentarjev:

Objavite komentar