četrtek, 22. julij 2010

Življenje: Na obisku v ljubljanski vrtnariji

Aleš Lisac na svojih seminarjih večkrat vpraša, kdo obiskuje tudi druge seminarje. Nekaterim postane nerodno, jaz pa takoj dvignem roko in priznam svojo "krivdo". Seveda hodim tudi na druge seminarje, tako kot obiskujem različne vrtnarije.

Mimogrede: prvič sem bila v italijanski vrtnariji in bila kar malo razočarana. Lonci mi sploh niso bili všeč, bilo ni nobenega, ki prenese mraz. Izbira rastlin je bila v redu, samo cene za 25% višje kot v Sloveniji.

Rajko, moj sopotnik na potovanju v Berlin, je lastnik vrtnarije in drevesnice Rajski vrt (pri gostilni Gorjanc zavijte desno, potem pa takoj še enkrat desno). Ime sem mu predlagala jaz, vendar ni dokončno izvedel moje ideje, saj sem za logotip želela Adonisa v raju ali nekega drugega golega lepotca z nekaj figovimi listi.

Ponudba v vrtnariji je res velika, razdeljena je na pet delov (kot je v feng shuiju pet elementov) in ima odprt centralni del (min tang).

Tale bonsaj (vreden več 10.000 EUR) je bil povod, da sem obiskala vrtnarijo.

Ruj v polnem cvetenju

Zavite, široke potke, da se energija lepo pretaka po vrtnariji

Rastlinjaki za rastline, ki potrebujejo senco

Kukuk, a me vidite?

Med javorji

Sem ga lepo pobarvala, a ne?


Na žalost sem pozabila, kako se imenuje ta grm. Z njim ni čisto nič narobe, spodnja stran listov je res lisičje rjava.


Ker je Rajko zamujal, sem lahko fotografirala igro poznih popoldanskih žarkov



Lepo!!!

Seveda, trave!

In trave! Vrtnarija brez okrasnih trav ni prava vrtnarija, kot ni "pravega" vrta brez okrasnih trav.

3 komentarji:

  1. Rajski vrt dobro poznam ,saj sem njihova redna stranka.............problem je le da imajo "preveč"
    rajskih rožic,grmov,dreves..........mi doma pa "premalo" vrta :)
    Mislim,da je tisti grm kamelija,ki zraste v drevo in lepo,lepo cveti (parki v Opatiji so polni cvetočih dreves kamelij)- no za sigurno,pa naj vam pove prijatelj

    lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili: točno to je bil tudi moj očitek Rajku, da je ponudba v vrtnariji prevelika.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. vse, kar je naravno, pa tudi če je malo umetno (: ,je lepo.

    OdgovoriIzbriši