ponedeljek, 24. maj 2010

Potovanje: Prva postaja - Marche v Tepanju

Verjetno si mislite: "Nič ne piše na blog, sigurno lenari v senci med rožami!"

Pa ni tako. Zadnjih nekaj dni je bilo zelo živahnih, saj sem gostila nemško taščo in tasta, v Prlekiji smo praznovali dva rojstna dneva in dokončala sem urejanje vrta v Murglah ter balkona v Šiški. Brez skrbi, vse je zelo "špartansko" ...

V petek sva se na poti v Moravske Toplice ustavila v restavraciji Marche na počivališču Tepanje. Odločila sem se za srednjo solato in zelenjavo s krompirjem. Na blagajni mi je gospa želela zaračunati veliko solato, ker sem si na srednji krožnik nadevala preveč stvari. Seveda sem jo zavrnila in poučila, da v solatnem bifeju ni nikjer napisano, koliko solate si lahko nadevaš na posamezni krožnik. Zato mi na blagajni ne more postavljati odatnih pogojev. Če bi v solatnem bifeju pisalo, da je lahko na srednjem krožniku solata visoka npr. 3,5 cm, bi to upoštevala.

Poleg tega, vsa solata, ki jo imam, lepo paše na srednji krožnik in nič ne gleda čez. Ko je želela poklicati šefinjo, sem ji rekla, da naj jo kar, jaz pa se bom vsedla za mizo in začela jesti kosilo, drugače so bo priloga ohladila.

Dominik, ki ni slišal moje diskusije na blagajni, je bil čisto šokiran. "Jaz bi si na krožnik nadeval še 30% več kot si si ti!", je ugotovil.

Preveč solate za srednjo porcijo?

Za mizo sem ugotovila, da me je minil apetit, zato sem najprej fotografirala "dokazni material" in prebrala članek v Mladini. Hvala, Marche, še večkrat bomo prišli. Ne, res, naslednjič si bom za nalašč nadevala še več solate, saj vem, da imam prav. Naj začnejo tehtati solato, pa bo najbolj pravično za vse.

Ni komentarjev:

Objavite komentar