četrtek, 8. april 2010

Izlet: V prleški Babji Ložič

Velikonočna sobota je bila v Prlekiji zelo sončna. Zato smo se odpravili v Babji Ložič, gozd v bližini Ljutomera, ki je v zavarovanem območju. Moja mama in prijateljice so strašno nesrečne, ker je v gozdu tako "nepospravljeno", midva z Dominikom pa sva bila navdušena.

Legenda pravi, da bi naj v tem gozdu ženske premagale Turke, od tod ime Babji Ložič (=mali log). Ne vem, ali je to res, se pa v tem gozdu ženske dobro počutimo.


V naselju individualnih hiš smo naleteli na vrt, ki ga bodo nekateri popljuvali, drugi pa občudovali.

Če še ne veste: Ljutomer ima dve želežniški postaji. Manjša - Ljutomer mesto - očitno ne obratuje več in izgleda zelo zanemarjeno.

Vstop v Babji Ložič - stara, visoka drevesa in na tisoče rožic v podrastju.

"Nepospravljen" gozd ...

In seveda sem našla bršljan, moj naljubši motiv na senčnih mestih

Drevesa bodo kmalu razvila listke in potem bo v gozdu prijetno hladno (fotografski nasvet: če boste želeli kdaj poslikati takšen motiv, morajo biti drevesa tesno skupaj).

Narava poskrbi za obnavljanje in gnojenje

To deteljico lahko jeste in ima prijeten kisel okus

Levo od te potke se zbirajo srne. Tudi tisti dan smo jih videli, vendar so se hitro skrile in niso bile pripravljene pozirati.

med tem, ko sem iskala gozdne motive, so drugi nabirali pljučnik

Oh, kako smo uživali ob pogledu na gozdni "travnik"!

Na poti domov sem ugotovila, da k barvno pisanim fasadam paše samo nekaj umirjenega

Ni komentarjev:

Objavite komentar