torek, 29. december 2009

Kitajska astrologija: Janez Janša pod kritično lupo

Veste kateri politik mi gre v zadnjem času res na živce? Janez Janša! Kljub temu, da poznam njegov kitajski horoskop, sem vedno bolj netolerantna do njega. Saj si lahko mislite, da ni moja politična opcija. Jaz podpiram ženske v politiki, on pa vodi stranko, ki je desno usmerjena (=ženske naj bodo doma).

Le kaj ga je pičilo, sem se spraševala? Pa sem šla gledat v njegov kitajski horoskop.

Na naš horoskop vplivajo različne energije, ki so odvisne od časa. Posamezni elementi imajo lahko negativen ali pozitiven vpliv.

Odgovore za "čudno vedenje" JJ sem našla v 10-letnem ciklusu. Letos je bil star 51 let in prešel iz obdobja ognja v obdobje lesa. Na njega bo torej naslednjih 5 let močno vplival element les.

Zanimivo je, da JJ v osnovni zgradbi horoskopa sploh nima elementa lesa. Takšni ljudje se radi izčrpavajo in grejo preko meja svojih zmožnosti. So zelo samozadostni in mislijo, da nikogar ne potrebujejo. To področje pri JJ predstavlja tudi preteklost.

Kaj se torej z njim dogaja? Prišel je v za njega zelo ugodno obdobje, saj zelo močno potrebuje les. Ta element predstavlja njegovo podporo, mogoče pa je zaradi tega tako glasen in pogumen?

Jaz bi mu svetovala, da naj gre za nekaj let v tujino, najbolje na vzhod, kjer je veliko lesa in sočnih trav. Naj si pridobi širino; in to je najenostavneje, če pokukamo izved domačih logov in spoznamo druge kulture. Ne, JJ, golf na Mavriciju ne šteje.

Do 61. leta bo Janša v zelo ugodnem obdobju. Naj ga ne zapravi za nekoristne zadeve, kot je netenje sovraštva in hujskanje. To se mu ne bo obrestovalo, ker je nazadnjaško, preživeto.

Sicer sem že večkrat povedala: JJ v kitajskem horoskopu nima zadostne samokontrole (kot še nekaj slovenskih politikov), kar se mi zdi zelo slaba lastnost za političnega vodjo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar