ponedeljek, 9. november 2009

Zdravje: Čaji, ki segrejejo

V teh mrzlih dneh se pri nas začne sezona čajev. Mešanico različnih zelišč dobim od mame; vsako leto je mešanica drugačna, zato nikoli ne vemo, kakšen bo okus čaja. Letos je prav dober, samo zaradi nekega zelišča moramo kmalu na stranišče ...

Ko pa se mi mudi, si skuham Trpotčev čaj (filter vrečke od Droge). Meni je strašno okusen, pa še segreje me.

In to je iztočnica za bistvo današnjega prispevka: pozimi moramo piti čaje, ki nas segrejejo! V restavracijah in bifejih mi še vedno vztrajno ponujajo meto, ki deluje yin in zelo ohladi. Prav tako kot limonada. Tudi, če si boste naredili toplo limonado, vas bo najkasneje čez 20 minut zeblo.

Metin čaj je idelen napitek, ko se želimo ohladiti

V mrzlih dneh segrejejo (delujejo yang) zelišča kot so žajbelj, timijan, trpotec, rman, šipek, bazilika, rozmarin, ingver. Ne pijte zelenih čajev, saj prav tako hladijo.

Če bi radi izvedeli več o živilh, ki segrejejo, si preberite moj članek: Topla prehrana v mrzlih dneh.

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni, kaj pa lipov čaj?

    OdgovoriIzbriši
  2. Lipov čaj nas najprej segreje, zato se spotimo, potem pa ohladi. Podobno kot vroča limonada ali bezgovo cvetje.

    Helena

    OdgovoriIzbriši