torek, 6. oktober 2009

Seminar: Kreativnost na stranišču

Med skeniranjem fotografij za fotoknjigo ob 80. rojstnem dnevu mojega tasta, imam dovolj časa za pisanje bloga.

Ko sem se vrnila iz seminarja Kreativnost za podjetnike (abonma Lisac&Lisac), me je moj dragi mož vprašal: "A so tam za vas postavili 20 stranišč?", in pri tem namigoval na mojo navado, da najboljše ideje dobim na stranišču. Pa ne ostanem prav dolgo na školjki, samo toliko očitno, da se sprostijo ideje (in vse ostalo -fuj, ne bomo o detajlih).

Zato moj mož vedno, ko izjavim: "Veš kaj sem se spomnila na stranišču ...?", takoj začne pozorno poslušati, ker ve, da gre zares. No, včasih me posluša tudi kar tako, na srečo.

Na seminarju nam niso postavili stranišč, smo pa kljub svemu izvedeli marsikaj zanimivega. S temi seminarji je tako, da veliko intuitivno čudiš, da moraš narediti, pa ne veš zakaj. Jaz pa zelo rada vem, kako neka stvar funkcionira in kako bi jo lahko izboljšali. Na seminarjih pa izveš ravno to.

Kot je rekel nek pametni mož: "Odvetnik, ki se sam brani, ima neumnega klienta."

Nek drug pametni mož pa je preoblikoval ta izrek v: "Učitelj, ki poučuje samega sebe, ima idiota za učenca."

Učiti se moramo do drugih, da ne delamo (vseh) njihovih napak in da hitreje napredujemo. In se razvijamo.

Dobre ideje lahko dobimo seveda tudi drugje, meni se porodijo med kolesarjenjem ali delom na vrtu, še večkrat na seminarju. Zato: vlagajte v svoje znanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar