ponedeljek, 19. oktober 2009

Potovanje: V Ulm na 80.rojstni dan

Moj tast Klaus je včeraj praznoval 80. rojstni dan. Praznovali smo že v soboto v Ulmu in, ker je super dober tast, mi je dovolil, da to objavim na blogu.

Vse najboljše, dragi Klaus!


V Ulmu je deževalo, vendar smo si s turističnim vodičem vseeno ogledali nekaj mestnih znametitosti. Na sliki je protestantska cerkev Münster, ki ima najvišji zvonik na svetu.


Poskus sobivanja stare in nove arhitekture - bili smo si dokaj enotni, da nova, moderna zgradba deluje kot tujek


Strašno lepa in zanimiva ura z večimi kazalci, ki merijo čas po različnih merskih sistemih in koledarjih


Še en poskus kombiniranja novega in starega. Po drugi svetovni vojni je bilo v Ulmu porušenih 75% zgradb


Ta vodnjak mi je bil strašno všeč


Na poseben način grajena lesena skeletna hiša - seveda z uro, ki kaže čas v različnih časovnih conah


Na desnem bregu Donave je Ulm, na levem Neu Ulm. Ulm spada v zvezno deželo Baden-Würtemberg, Neu Ulm je na Bavarskem. Sicer pa mesti zgledno sodelujeta in seveda tudi tekmujeta. Aja, omrežno telefonsko številko imata pa isto.

Hotel s poševnimi tlemi (stropom), postelje pa so 100% vodoravne, zagotavljajo turistom

Zanimivo urejena terasa v starem mestnem jedru (spada k poslovnemu prostoru)


Ker je v potoku veliko rac, so si stanovalci omislili zanimiv način za odganjanje ptic s svoje terase. Očitno funkcionira.

Tako so se lastniki potrudili in uredili pred vhodom v gostilno


Znamenitost Ulma so tudi vrabci. Ker pa sem bila zaposlena s fotografiranjem, sem zamudila razlago, zakaj jih tako častijo ...


Na koncu smo si cerkev Münster ogledali tudi od znotraj in prižgali svečke z dobrimi nameni

2 komentarja:

  1. Super,res zanimovo je to mesto Ulm.Prekrasno je.Kot v pravljici.Še posebej te hiše ki so takole lepo okrašene,in lahko bi kar sami rekli da krasijo mesto Ulm.Prav rada bi odkorakala tam.Kasneje sem si še na Googlu ogledala mesto Ulm in ko sem zagledala tisto ogromno cerkev v tako majhnem mestecu!Drugače pa odlično je!...

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da vam je Ulm všeč, čeprav so še lepša nemška mesta, npr. Würzburg, Tübingen ali Freiburg, da o Münchnu ne govorimo.

    Saj niso tako daleč, obiščite kakšnega.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši