torek, 11. oktober 2011

Kozmetika: Feng shui, ličila in čistilna pena Lubana

Prejšnji teden v sredo sem bila povabljena v oddajo Dobro jutro na TVS. Tisti, ki hodimo v službo, jo manj poznamo, drugi pa jo radi gledajo.

Tema je bila Kitajska in feng shui ni smel manjkati. Za uravnoteženost so v studio povabili še radiestezista in strokovnjakinjo za vastu. Super družba, škoda, ker smo imeli tako malo časa. Na televiziji minute letijo kot sekunde.

Moja glavna tema je bil vrt in feng shui. Posnetka si nisem ogledala, čeprav je dosegljiv arhivu TVS. Mama mi je poročala, da sem bila zelo v redu, strašno me je pohvalila. No, mame nikoli niso objektivne, mogoče ji je bilo všeč, da sem imela črno krilo in belo bluzo ... Ampak, komplimente z veseljem sprejmem.

Pred snemanjem so me profesionalno naličili. Ko sem pred leti prvič prišla v masko in zagledala svoj našminkami obraz, sem bila prepričana, da so me poslali v napačen studio s temo o prostituciji. Ja, za nastop na TV te res močno našminkajo. Mene maskerke takoj prepoznajo kot naraven tip in me "diskretno" našminkajo. Ogledalo pa kaže vampirko z dramatičnim izgledom.

Kamera pobere ves make up in doda najmanj 5 kilogramov. Zato so voditeljice, ki na TV sprejemnikih izgledajo normalno, v realnosti zelo drobne, gracilne, izredno vitke. Ko jih srečam, se vedno bojim, da jih bo odpihnilo.

Po snemanju je potrebno odstraniti ličila. To je dober test za čistilna sredstva, saj so profesionalna ličila zelo kompaktna. Jaz sem preiskusila bazično Čistilno peno za obraz iz naše spletne trgovine Avita, in bila navdušena. Še nikoli nisem porabila tako malo časa za čiščenje obraza in tako malo čistilnih blazinic (samo dve, ponavadi šest).

Tudi profesionalna ličila so "podlegla" Čistilni peni Lubana z bazičnim pH (mislim, da je bil pH odločilen)

Če ne verjamete mojim izjavam, lahko pridete v Murgle preizkusit Čistilno peno Lubana. Na žalost pene ne moremo pripraviti kot testerje. Napišite mi kratko sporočilo (info@avita.si), pridite našminkani in povejte svoje mnenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar