sreda, 14. julij 2010

Feng shui: Zanimivi poletni projekti

Projekt št.1

Poklicala me je stranka in prosila za oceno, ali se naj preselijo v hišo. Poleg bodo (v posebni zgradbi) apartmaji, ki bi jih ona upravljala. Vse skupaj je še v fazi prenove, zato so bili zunanji obodi obeh hiš določeni, notranjost pa bi se še lahko prilagajala pravilom feng shuija.

Na ogled sem šla kar dvakrat. Prvič sem izmerila z navadnim magnetnim kompasom, drugič z Lo panom, ki meri tudi energije. Ker se vztrajno približuje perioda 9 (leta 2017 se bo začela), sem oba objekta ocenjevala/preverila tudi za naslednje obdobje. Kaj sem ugotovila:

- Privatna hiša je v tej periodi v redu, po letu 2017 pa energijsko slaba. Z nobenih FS ukrepom se tega ne da korigirati.
- Problematičen je vhod v hišo (vrata bodo v pritličju, bivalni prostori v 1.nadstropju in mansardi), vendar bi se dalo z arhitekturnimi ukrepi (pravilno obliko stopnic, okni, vetrolovom) to popraviti.
- Na hrbtu hiše sem z Lo panom izmerila šibko kua število 3/3. Težje bodo zadržali denar, lahko bodo imeli težave z zdravjem in družinskim življenjem nasploh. Hrbet hiše bi lahko ojačali s pomočnikom, vendar ga nimamo kam postaviti, saj je tik za zidom sosedova parcela in njen lastnik že sedaj dela težave.
- Qi Calculation je pokazala, da moja stranka sploh ni povezana s hišo. Če bi jo uporabljala samo za poslovno dejavnost, bi bilo bolje; privat bi ji povzročala težave.

- Apartmaji imajo dobro lego, tako v periodi 8, kot v periodi 9.
- Problem je zopet nastal pri Qi Calcilation: v poslovnem smislu ji objekt ustreza, v privatnem bi jo kontroliral. Občutila bi pritisk, posel bi obvladoval njeno življenje (jo kontroliral). Prav tako ni nobene povezave med apartmaji in mojo stranko.

Kakšna bo dokončna odločitev stranke, še ni znano. So pa bolj naklonjeni temu, da bi v obeh hišah samo delali in živeli drugje. Naredila bom še nekaj dodatnih analiz in pomagala pri načrtovanju apartmajev.

Projekt št.2

Njegovi starši živijo spodaj, ona in on pa zgoraj. Med obema nadstropjema ni vrat, ampak "normalne" notranje stopnice. Stranka me je vprašala, ali je to po FS v redu. Odgovor je v bistvu zelo enostaven: v takšni situaciji je njeni partner še vedno sin, ona pa hčerka, kljub temu, da živita v svojem nadstropju in služita svoj denar. Popkovina ni prerezana. Če bi si uredila svoj vhod, bi postala "mama" in "oče", zaenkrat pa izvajata "incest", sem jo še podražila. Prav zanimivo bi bilo videti, kako bi se spremenili odnosi, če bi se otroka osamosvojila.

Projekt št.3

Gospa je na vsak način želela, da pridem analizirat njihovo hišo. Kakšni pa so vaši motivi, sem jo vprašala. Ste vi zdravi? Ja. Vaš otrok? Tudi! Ampak, mož ni zdrav. Že več let ga žena prepričuje, naj shujša, naj bolj zdravo je, se več giblje. Brez uspeha. Seveda sem jo vprašala, kako bi naj meni uspelo v nekaj urah preobraziti moža, če njen ni uspelo v večih letih. In mož jo ima rad, mene bi pa kmalu zasovražil, če bi mu kot tujka prišla solit pamet. Na koncu sva se soglasno strinjali, da nima smisla. Svetovala sem ji, naj preveri moževo življenjsko zavarovanje, saj je to edino, kar lahko naredi. Bo vsaj bogata mlada vdova. Ja, feng shui je lahko včasih zelo krut ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar