ponedeljek, 24. september 2018

Slabo umiti zobje, slab zadah

Moja električna zobna ščetka je po petih letih prenehala delovati. Popravljati takšno ščetko je nemogoče, čeprav bi bilo, zelo verjetno, potrebno samo zamenjati akumulator.

S partnerjem sva se podala na lov za novo. Drugače postopka nakupa nove ščetke ne morem imenovati. Kajti, potrebno je naloviti vse informacije, ki so potrebne, da je nakup nove ščetke "pameten" - v narekovaje sem dala besedo zato, ker noben nakup ni pameten oz. je vse relativno.

Na srečo so ravno v zadnji reviji Zveze potrošnikov Slovenije objavili test električnih zobnih ščetk. Moja dosedanja se je dobro odrezala. Ampak, moj dragi je predlagal, da kupiva drug model z manj funkcijami, ker jih tako ne uporabljava. Z vsem sem se strinjala in uživala, da na lovu za ščetko nisem sama.


Volk Rdeči kapici:"Da te lažje požrem!"

Ko sem čakala na novo zobno ščetko, sem si zobe umivala z "navadno" ščetko. Že po enem dnevu sem opazila razliko, saj so bili zobje (in medzobni prostori) slabše očiščeni. Po dveh dneh me je začel motiti vonj v ustih. Po treh dneh me je motil že vonj iz grla in želodca.

Tako je, zaradi slabše umitih zob se mi je poslabšal ustni zadah. Joj, kako sem trpela.

Nove zobne ščetke sem se zato zelo razveselila! Takoj sem jo preizkusila in uživala v temeljitem čiščenju. Tudi zadah se je popravil v dveh dneh.

Včasih je dobro, da nečesa nimamo, da znamo ceniti to, kar imamo.

P.S.
Zanimivo, leta 2009, ko sem začela pisati blog, je bil eden od prvih prispevkov na blogu ravno o čiščenju zob. Takrat sem uporabljala OralB, sedaj Sonicare, ker mi bolje očisti zobe.

1 komentar: