ponedeljek, 9. julij 2018

Nedelja, rožice, vene, silicij

V glavi je polno idej za pisanje na blogu, kar preskakujejo sem pa tja, da jim komaj sledim. Opozoriti vas moram na to, kritizirati ono, se vznemirjati nad tistim, napisati članek o tem ... Na drugi strani pa je telo že v počasnem teku, saj na nas deluje cel kup energij, ki nas sili v počasnost.

Veste kaj, meni se zdi ta vožnja v drugi prestavi kar dobra. Res se je treba, vsaj občasno, umiriti, sortirati misli, dolgočasiti, lenariti ... Pa saj skoz nekaj delam, ampak počasneje. Vrhunec bo konec julija in v začetku avgusta, zato pametno planirajte poletne dni.

Včeraj je bil en lep dan. Dragi se je zjutraj odpravil na 60 kilometrsko kolesarsko turo, nato pa spontano obiskal še mladostnega prijatelja. Jaz sem se posvetila svojim stopalom in dlakam, nato pa spontano, po sveži pedikuri, odločila, da na vrtu porežem preveč bujno rastoče rožice, maline in grmičke.



Nato sva skupaj skuhala kosilo (solata iz stročjega fižola in polpeti iz govejega mletega mesa), se spravila počivat na ležalnike, od koder naju je po eni uri pregnala nevihta. Po dežju sva se odločila za meditacijo (oba sva bila pri A. Kezeleju na integralni meditaciji) in nato še za krajši sprehod.

Ker včeraj ni bilo nogometnih tekem, sva gledala, po mojem izboru, romantični film. Ko sem ga nekje po pol ure slišala vzdihovati, je zanikal, da mu je težko gledati pocukrani film. Hmmm ... Pol ure pred koncem filma je že na kinkal in se pretvarjal, da je buden. Hmmm ...

Še druga tema: testiram različne nogavice pri težavah z venami. Kupila sem različne nogavice, tako preventivne kot medicinske (stopnja 1). Zdaj jih testiram ... Na žalost se največje težave z venami (oz. venskimi zaklopkami) pojavijo ravno poleti, ko je nošnja nogavic zelo moteča.

Raziskujem, kaj še pomaga pri venah in sem presenečena nad ugotovitvami. V literaturi omenjajo silicij (sama ga imam zelo malo, zato ga sedaj pridno jemljem) in K2 (tudi ga jemljem), pa še antioksidante (A, E, C), omega 3 ... Bom o tem kaj več napisala drugič.

V trgovini Avita imamo močno koncentriran (15%) silicij z visoko stopnjo absorpcije:


Ni komentarjev:

Objavite komentar