petek, 3. marec 2017

Več kot 1,000.000 ogledov mojega bloga

Ne morem verjeti, da se je zgodilo! Brez moje vednosti, tako na tiho, hitro. Že nekaj časa sem, ko se je števec za ogled strani na mojem blogu vedno bolj približeval številki milijon, premišljevala o tem, kako naj ta dogodek proslavim. Sama? Skupaj z vami? Nobenih pametnih idej nisem imela. Poleg tega je bil števec še pred kratkim na 940.000 ..., zato sem mislila, da imam več časa za razmislek.

Danes sem želela napisati prispevek za blog, nekaj prijetnega za vikend, pa mi je v oko padla tista enka na števcu. Milijon ogledov! Še danes nimam nobene dobre ideje, kako proslaviti to številko, kot da se vam zahvalim za zvestobo. Zelo sem vesela, da me radi berete, da med mojimi raznolikimi članki najdete nekaj zase, koristne nasvete, humor, teme za svojo dušico in zdravje.

Čez 3 dni bom praznovala še eno obletnico: 6. 3. 2009 sem napisala prvi prispevek na blogu!


Dragi bralci, moja vnema za pisanje bloga po osmih letih ni nič manjša. Nasprotno! Sem kot dobro starano vino, ki bo šele v naslednjih letih doseglo svoj vrhunec ...


Če bi lahko, bi vas vse povabila na torto, ampak zaradi razumljivih okoliščin se bomo vsi morali zadovoljiti z virtualno! Pridite še kaj na obisk, bom vesela.

2 komentarja:

  1. Iskrene čestitke in obenem tudi hvala, saj mi vaše ideje in razmišljanja velikokrat popestrijo dan! Še na mnoga leta!
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za koščke tortic, ki nam jih znova in znova podarjate.
    Na mnoga leta.

    OdgovoriIzbriši