petek, 6. januar 2017

Čez novo leto na Weissensee

Novoletne praznike sem preživela na meni zelo ljubem Weissensee (Belo jezero). Ostala sem kar 5 noči in se spočila, zabavala, sončila, dobro najedla, reševala križanke (to počnem zelo redko, ampak sem se junaško držala). Že avgusta sem rezervirala apartma, ki je veliko obetal. In res ni razočaral, saj je bil obsijan s soncem od jutra do poznega popoldneva. Iz postelje sem lahko gledala, kako za hribom vzhaja sonce.

Obiskala sem Lienz, zanimivo avstrijsko mestece z italijanskim vplivom, kjer sem orgazmično uživala na kosilu v belgijski restavraciji (slike sledijo). Domov grede sem se peljala skozi Spital, ki je, v primerjavi z Lienz, izgubil če bi tekmovali v rubriki atraktivnost in simpatično.

Na Weissensee ni snega, tudi umetnega ne, samo otroško sedežnico in tekaško progo so zasnežili. So pa bile temperature dovolj nizke, da je zaledenel zahodni del jezera, ki je bolj plitev. In tam se je dogajalo! Eni so na ledeni plošči drsali, drugi se sprehajali ali pustili vleči s konji, psi, sankami. Vzdušje pa je bilo tako prijetno (kakorkoli se to kičasto sliši, ampak drugega izraza ni), da smo pozabili na pomanjkanje snega in uživali na polno.

Tukaj je nekaj fotografij, manjkajo pa najbolj zanimive - kako se je on prvič postavil na drsalke (ne, jaz se nikoli ne bom, zato tudi slik ne bo!):

























Komaj čakam, da zopet obiščem to čudovito jezero.

Ni komentarjev:

Objavite komentar