sreda, 9. november 2016

Rožice, ki bi jih imela tudi Melania

Korito z jesensko-zimskimi rožicami, ki sem ga kreirala za nek sevniški balkon, mi je izredno všeč. Moje murgelske zasaditve niti slučajno niso tako prefinjene kot tale. Kot da bi slutila, kakšen bo izid ameriških volitev, da se moram izkazati.

Kajti, v naselju, kjer sedaj kraljuje "moje" korito, je v rosno mladih letih živela tudi Melania Trump. Potem so se preselili v hišo, na obrobje Sevnice. Nekaj od teh rastlin sem kupila v vrtnariji, ki je v bližini njihove hiše.

Pa je krog sklenjen ...

No, Američani se bodo šele morali navaditi, kako je svet (= Slovenija) majhen, mi pa to že vemo!





V teh hudih trenutkih, ko je zmagal Trump, nam ostane samo humor - in rožice ...

1 komentar:

  1. Posebna 'izdaja' ;)
    Čudovite zasaditve. Meni edino ne sedejo te ograje balkonov... no, večine balkonov.

    OdgovoriIzbriši