četrtek, 19. maj 2016

Ko mačke ni doma - kosi zidajo

Pred dobrim mesecem, ko sem rezervirala apartma v Baški, sem kruto ugotovila to, kar sedaj že vsi vemo: hrvaška obala bo letos pokala po šivih. "Moj" apartma je bil prost samo še sredi maja, vsi ostali termini so bili zasedeni.

Druge krute realnosti nisem mogla predvideti: da bo tako slabo vreme. Prva dva dni je bilo deževno in mrzlo, tretji dan je pihala burja in razpihala oblake, tako da sem se zadnja dva dni lahko celo sončila.


A ni lep moj devet let star citroenček?




Veste, da so na otoku Krku bivše soline, kjer se lahko namažete z zdravilnim blatom?








Kljub slabemu vremenu sem se na morju imela lepo. Na srečo sem s sabo vzela topla oblačila in še bolj toplo družbo ...

Medtem ko me ni bilo, so kosi opazovali dogajanja v vrtu. En parček je očitno sklenil, da bi bilo na tramu, nad vrati moje pisarne, idealno postaviti gnezdo. Za pletenje gnezda je pri kosih odgovorna samička in moram reči, da je sijajno opravila svoje delo.

Ne vem, ali bo v gnezdo tudi znesla jajca. Če jih bo, ne bodo prav dolgo ostala cela. Tale novi kosji parček se je namreč odločil za gnezdenje izven žičnate zaščite, ki jajca in mladičke ščiti pred krvoločnimi vranami. Mati narava je včasih zelo kruta. Zaenkrat bom počakala, kaj se bo v gnezdu sploh dogajalo in potem razmišljala o zaščiti.


Levo je poskus gradnje prvega gnezda. V drugo je bolje uspelo.


Kaj vse je kosovka uporabila za gradbeni material: zemljo, plastiko, alu folijo, zelene rastline, mah, suhe trave, listje.

5 komentarjev:

  1. To pa je vesela novica, pa bo le gnezdila. Moji mladci, druga runda, so včeraj odfrčali v "širni" svet :)

    lp hel1

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, tudi mi imeli za prvomajske v Paklenici vsega - sonca, vetra, še več vetra (burje), dežja ... predvsem pa čistega zraka in na km modrine, sprehodov, kolesarjenja, plezanja, kulinaričnih podvigov, časa za branje in spanje ... To šteje, verjamem, da ste se spočila. Menjava okolja (berite skok na morje) vsake 2 meseca je zame osebno najboljši način polnjenja baterij.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lidija, se popolnoma strinjam z vami. Pomembna je menjava okolja, vremenu pa se že prilagodiš. Z današnjimi oblačili in obutvijo to res ni težko.

      Izbriši
  3. Kar nekaj novičk :)
    Super za oddih, pa čeprav v toplejših oblačilih. Tudi topla družba ogreje...
    Krk je meni nadprivlačen. Hitro si tam, vegetacija privlačna in Baška...
    Avto je top. Moj A je že polnoleten, a je zdrav in poznava tako dobro, da bo še vedno moj :)
    Kosi pa popestrijo... Ja... nič... na delo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avto je top, ker ga pri vsakem najmanjšem "kašljanju" odpeljem na servis. Saj ne, da bi pogosto kašljal, mi kar dobro služi ...

      Izbriši