torek, 23. februar 2016

Koliko težkih kovin imam v sebi

Zadnjič sem pisala o glutamatu, kako je škodljiv, danes pa bi o težkih kovinah - ampak, nimam prave motivacije. Koga sploh zanimajo težke kovine? Občasno slišimo, da so škodljive, ampak to nam ostane v podzavesti, saj mi teh problemov nimamo. Pa jih res nimamo?

Vsi imamo (ali smo imeli) v ustih amalgamske zalivke. Jemo hrano, ki je onesnažena s težkimi kovinami - v njo pride z vodo, prstjo in zrakom. Tudi ribe so že tako močno onesnažene s težkimi kovinami (in ostalimi strupi), da bodo zvišali mejne vrednosti - ribiči bodo lahko prodajali ribe z več strupi. Težke kovine so tudi v embalaži (konzerve, folija), kozmetiki, pitni vodi, posodi, celo v super živilih in zdravilnih zeliščih, še posebej, če prihajajo iz Kitajske in Indije. Tako je, vaša kurkuma in druga super živila so lahko polna težkih kovin. Kako veste, da niso?

Ker človek v svojem evolucijskem razvoju ni prišel v stik s težkimi kovinami oziroma v majhnih količinah, naše telo ni razvilo učinkovitih mehanizmov za izločanje. Zato velja: koliko težkih kovin pride v telo, toliko jih ostane notri.

Težke kovine uničujejo živčevje, so močan živčni strup. Seznam bolezni, ki jih lahko povzročijo težke kovine, je dol. Zelo dolg. Ker je bioresonančno testiranje pokazalo, da imam v telesu preveč težkih kovin (so posledica nestrokovnega odstranjevanja amalgamskih zalivk - to je bilo takrat, ko še nisem vedela, kako bi morala ukrepati), sem včeraj naredila test.


Največ težkih kovin (predvsem živega srebra) dobimo pri odstranjevanju amalgamskih zalivk

Mukeježeve ....! Pojedla sem dve kapsuli DMSA in si vstavila eno svečko, pa me je že vrglo. Te substance namreč iz skladišč (tkiv, organov, živčevja) mobilizirajo težke kovine, ki se potem preko urina izločijo. Štiri ure sem zbirala urin in ga poslala v nemški laboratorij. Pri mobilizaciji se lahko pojavijo simptomi, ki so značilni za težke kovine. Sama sem bila "nagrajena" z tesnobo, slabostjo, vrtoglavico, bolečinami v ledvicah, motnjo koncentracije … Še danes moji možgani delajo z zmanjšano zmogljivostjo. Približno čez dva tedna bom dobila rezultate, potem pa se bom odločila za taktiko pri razstrupljanju (mehko ali trdo varianto - heheheh).

Kot pri glutamatu si lahko tudi pri težkih kovinah zastavimo vprašanje: če so tako zelo škodljive, zakaj jih še vedno uporabljamo? Hja, odgovor poznate ... pohlep za dobičkom, za vsako ceno.

Če se zdravstvene težave zaradi uživanja glutamata pojavijo relativno hitro, ali celo takoj, je pri težkih kovinah obratno. Več desetletij se lahko nalagajo v telesu, pa nimamo očitnih simptomov oziroma jih ne povežemo s težkimi kovinami. Če tri mesece po odstranitvi amalgamskih zalivk dobimo multiplo sklerozo ne bo nihče posumil na 20.000 mikro gramov živega srebra, ki se je sprostilo pri vrtanju črne plombe.

Ker je toliko bolezni povezano s težkimi kovinami, sem se odločila, da bo leto ognjene opice (oipica je kovina yang) posvečeno borbi proti njim. Težko bo, že sedaj mi je slabo od strahu, ampak vem, da je takšno razstrupljanje ena boljših investicij v zdravo starost. In to z donosom, ki je tako visok, da sploh ni merljiv.

4 komentarji:

  1. Pozdravljeni, jaz pa imam vprašanje glede vaše operacije krčnih žil; se je stanje že kaj izboljšalo? Imate morda kakšen kontakt za Dr. Zimmermanna, ker ga na spletu ni kjer ne najdem.
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Telefonska dr. Zimmermanna: 031 837 218. Moje stanje je 80% bolje.

      Izbriši
  2. Helena, zanimivo. Zelo.
    Ste pa res začeli leto z investicijo v naše največje bogastvo, zdravje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sabina, vi ste pravilno sklepali: test je samo začetek dolgega in dragega razstrupljanja.

      Izbriši