torek, 4. avgust 2015

1000 objav!

Tako je, v šestih letih in pol sem "pridelala" 1.000 objav. Veliko, malo? Presodite sami ...

Sem pa kar nekaj časa razmišljala, kako naj obeležim okroglo obletnico. S fantastičnim člankom (nimam časa za res dober članek, ker se piše nekaj dni), razkritjem neke velike osebne skrivnosti (je nimam, sem ugotovila), naj citiram kakšnega velikega misleca (hej, to je moja obletnica!)?

Pa sem se odločila za fotografijo, ki sem jo naredila na Irskem, ker se mi zdi, da me kar dobro opisuje:


Pokončna, nežna, nepopolna, koničasta, z roso obogatena, prilagodljiva rožica z zanimivim cvetom, ki pritegne pozornost in ni nikoli dolgočasen. Ja, takšen je moj blog!

Seveda se vsem bralcem bloga zahvaljujem za zvestobo in pohvale. Vaši obiski so mi velika vzpodbuda, da iščem in objavljam zgodbe, ki nas bogatijo in zabavajo. Še na mnoga leta!!!

P.S.
Zbiram ideje, kaj naj naredim, ko bom objavila 2.000 prispevkov ...

9 komentarjev:

  1. Iskrene čestitke. Naj ostane poučen, zanimiv, zabaven, ...

    Lep pozdrav,
    Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke tudi z moje strani. Rada berem tvoj blog, ker so objave ravno prav dolge, ne dolgoveziš in imaš smisel za pisanje. Fotke so pa še tista pika na i, ki pritegnejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiiii, čestitke, Helena!
    Super prispodoba!
    Rada se vračam k vašem blogu. Znova in znova. Naj ostane...prav tak.
    Iskren. Hudomušen. Koristen. Poučen. Zabaven. Cvetlično obarvan. Zdrav. Fotografski. Lep.

    OdgovoriIzbriši
  4. Seveda, življenje je prekratko, da bi brali (in pisali) bloge brez humorja ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Pohvale za vztrajnost, zanimive in poučne izbore, začinjene z ravno prav humorja! Še vas bomo brali ... Fotografija pa krasna, zelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Gospa Helena, vse pohvale in čestitke! Zelo rada vas berem in pogosto se popolnoma strinjam z vašim pisanjem. :) Vem, kako se počutite, ker sem s svojim bloganjem pri številki 450 objav in se mi zdi neskončna. :) Vidim, da tudi vi mene radi berete in sem ponosna na to dejstvo. Se bereva še naprej! Srečno, Andreja..: :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisanje bloga ni enostavno, je pa eno najlepših opravil in žal mi je, da nimam več časa za sestavljanje prispevkov. Andreja, vaš blog je zelo zanimiv in z veseljem ga berem.

      Izbriši
  7. Vse pohvale in hvala delitve!Kljub primanjkovanju časa(sem varuška ljubkim vnukinjam)rada berem vaš blog:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse pohvale in hvala delitve!Kljub primanjkovanju časa(sem varuška ljubkim vnukinjam)rada berem vaš blog:)

    OdgovoriIzbriši