torek, 14. julij 2015

Nagradno vprašanje - Kaj je na sliki?

Včeraj si je ta blog ogledalo 611 ljudi. Sem kar malo šokirana, saj je poleti branost manjša, pa tudi čez leto je povprečje pri meni med 400 in 500. Dragi moji obiskovalci (in upam, tudi bralci kakšnega prispevka) - hvala vam za pozornost in podporo. Saj bi blog pisala tudi za 23 dnevnih obiskovalcev ... ampak, za 600 ga je prijetneje, priznam.

Pravkar sem se vrnila s fotografske misije. Bila sem "samo" na vrtu, kjer sem fotografirala predmet za današnje nagradno vprašanje. Tako je, danes si boste lahko priborili nagrado, če mi boste poslali pravilen odgovor. Ker se nekateri namakajo na morju in moj blog berejo šele po večerji (ha,ha), bom pravilne odgovore zbirala 48 ur, torej do četrtka, 16. 7. do 12. ure. Med pravilnimi odgovori bom izžrebala enega, ki bo dobil nagrado.

Zmagovalec bo lahko izbiral med Kavo chi balance (instant kava z guarano, ki ne zakisa) ali Deodorantom z bazičnim pH.

Pri nagradni igri velja samo eno pravilo: odločam jaz in pritožbe niso možne. Mislim, da sem dovolj poštena in pravična, zato vam ni treba skrbeti, ali bo vse v redu. Za žrebanje nagrajenca pa sem do sedaj vedno uporabila otroka, ki je naključno prišel k nam po nakupih, zato je bilo vse zelo korektno.


NAGRADNO VPRAŠANJE:

Kaj je na sliki? Našteti morate najmanj 3 sestavine, ki so v steklenički! 




Samo malo razmišljanja (ugibanja) vas loči od kavice ali deodoranta!

15 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Olivno olje, laški smilj, timijan. Lp, Lucija

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Marta, manjka vam še ena sestavina. Mogoče se ne vidijo vse, uporabite domišljijo ...

      Izbriši
  4. Kaj je v steklenici lahko le ugibam, listi so že uveli, vidim pa baziliko, običajno take zeli namakamo v olivno olje...

    Definitivno pa je na steklenici odsev avtorice :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, kakšne sokolje oči ... Bazilike pa v steklenički ni.

      Izbriši
  5. Olivno olje, origano, timijan in morda tudi šetraj. LP, S

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, Tale je pa vabljiva, a težka.
    Ugibam... Olivno olje, timijan, majaron.
    Sončni pozdravček! In... na še veliko ogledov in branj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Majaron, žajbelj in morda še pehtran v oljčnem olju.

    OdgovoriIzbriši
  8. olivno olje, origano, šetraj

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovim zadnje minute :)
    Šetraj, olivno olje, majaron.

    OdgovoriIzbriši
  10. REZULTATI NAGRADNE IGRE:

    Pravilno sta odgovorili samo Mojca K in Sabina. V olivnem olju se namakajo: timijan, majaron, lovorjev list, česen.
    Nagrado bosta dobili obe, zato prosim nagrajenki, da mi na helena@energijski-center.si pošljeta svoje podatke in si izbereta izdelek (kavo ali deodorant).
    Hvala vsem za sodelovanje!!!

    LP
    Helena Golenhofen

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii, Helena, hvala! Na česen in lovor pa ne bi človek na prvi pogled pomislil... No, še na tretji ne :). Verjamem pa, da bo okus zanimiv in nadvse poseben.
    Prijetne dni!

    OdgovoriIzbriši
  12. O, hvala:) Zakaj uporabljate to mešanico?

    OdgovoriIzbriši